Pregled bibliografske jedinice broj: 485697
Čimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja
Čimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultat, Rijeka
CROSBI ID: 485697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja
(Describing observations hidden advertising)
Autori
Pletikosa, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultat
Mjesto
Rijeka
Datum
23.09
Godina
2010
Stranica
48
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Čimbenici zapažanja; Prikriveno oglašavanje
(Describing observations; Hidden advertising)
Sažetak
Svrha rada je utvrditi čimbenika koji utječu na veće zapažanje marki proizvoda prikriveno oglašenih u određenom vizualnom mediju. Stoga će cilj ovog istraživanja biti spoznati temelje prikrivenog oglašavanja, razlike i sličnosti između klasičnog oglašavanja putem promocijskog miksa i prikrivenog oglašavanja, povijesni razvoj prikrivenog oglašavanja s naglaskom na razvoj u filmskoj industriji te čimbenike koji utječu na moć uočavanja prikrivenog oglašavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka