Pregled bibliografske jedinice broj: 485481
Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije
Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 485481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije
(The Role of Market Research in determining the Scope and Structure of the Promoting)
Autori
Žužić, Renato
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2010
Stranica
32
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Ivančić, Valentina
Ključne riječi
metodologija istraživanja tržišta
(Market Research Methodology)
Sažetak
U radu je izrađenja metodologija istraživanja tržišta, odnosno objašnjen je proces i metode istraživanja te su dani prijedlozi za poboljšanje kvalitete studiranja po načelima Bolonjskog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)