Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 485481

Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije


Žužić, Renato
Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 485481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije
(The Role of Market Research in determining the Scope and Structure of the Promoting)

Autori
Žužić, Renato

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2010

Stranica
32

Mentor
Mencer, Ivan

Neposredni voditelj
Ivančić, Valentina

Ključne riječi
metodologija istraživanja tržišta
(Market Research Methodology)

Sažetak
U radu je izrađenja metodologija istraživanja tržišta, odnosno objašnjen je proces i metode istraživanja te su dani prijedlozi za poboljšanje kvalitete studiranja po načelima Bolonjskog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žužić, Renato
Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Žužić, R. (2010) 'Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}u\v{z}i\'{c}, Renato}, year = {2010}, pages = {32}, keywords = {metodologija istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta}, title = {Uloga istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta u odre\djivanju opsega i strukture promocije}, keyword = {metodologija istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}u\v{z}i\'{c}, Renato}, year = {2010}, pages = {32}, keywords = {Market Research Methodology}, title = {The Role of Market Research in determining the Scope and Structure of the Promoting}, keyword = {Market Research Methodology}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font