Pregled bibliografske jedinice broj: 48533
Programski jezici u srednjoškolskoj nastavi
Programski jezici u srednjoškolskoj nastavi // XXIII međunarodni skup MIPRO 2000 "Računala u školi" zbornik radova = 23nd International Convention MIPRO 2000 "Computers in schools" : proceedings / Biljanović, Petar ; ČIčin-Šain, Marina (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2000. str. 14-16 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 48533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programski jezici u srednjoškolskoj nastavi
(Programming languages in secondary school)
Autori
Andrić, Maja ; Žitko, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XXIII međunarodni skup MIPRO 2000 "Računala u školi" zbornik radova = 23nd International Convention MIPRO 2000 "Computers in schools" : proceedings
/ Biljanović, Petar ; ČIčin-Šain, Marina - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2000, 14-16
Skup
Međunarodni skup MIPRO (23 ; 2000)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2000. - 26.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
programski jezici ; nastava informatike ; srednješkolska nastava informatike u 3. Gimnaziji u Splitu
(programming languages ; instruction of informatics ; instructions of informatics in 3. secondary school in Split)
Sažetak
U ovom radu dan je pregled primjene programskih jezika u nastavi informatike 3. gimnazije u Splitu. U prvom razredu izučavaju se osnovni algoritmi i vrši njihovo prevođenje u programski jezik QBasic. Određeni razredi nastavljaju s Pascalom dvije godine, nakon kojeg primjenjuju C jezik. Ostali razredi, nakon Pascala u drugom razredu, izučavaju programski jezik C sljedeće dvije godine. Obzirom da se kroz srednjoškolsko obrazovanje prouče jednaki algoritmi, samo u različitim dobima učenika, prikazan je učinak pojedine metode na učenike i na njihov kasniji izbor programskog jezika za maturalne radove. Uz kritički osvrt, opisan je i prijedlog pristupa programskim jezicima u srednjoškolskom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177010
Ustanove:
Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije, Split,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split