Pregled bibliografske jedinice broj: 484985
Osnove marketinga
Osnove marketinga. Split: Redak, 2010 (prirucnik)
CROSBI ID: 484985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove marketinga
(Principles of Marketing)
Autori
Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2010
Stranica
342
ISBN
978-953-7595-23-4
Ključne riječi
marketing; tržište; usluge; izravni marketing; internet; društvene mreže
(marketing; market; services; direct marketing; Internet; social networks)
Sažetak
Knjiga „Osnove marketinga“ namijenjena je prvenstveno studentima visokih učilišta na kojima se izvodi predmet „Marketing“, kao i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao znanstvenom disciplinom i poslovnom filozofijom. Predmetna tematika promatra se kroz dvije logičke cjeline. Prva definira i obrađuje klasičan (masovni) marketinški pristup, dok se drugom objašnjavaju specifičnosti i prednosti personaliziranog pristupa tržištu na način provedbe izravnog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Damir Dobrinić
(autor)