Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 484985

Osnove marketinga


Dobrinić, Damir
Osnove marketinga. Split: Redak, 2010 (prirucnik)


CROSBI ID: 484985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinga
(Principles of Marketing)

Autori
Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Redak

Grad
Split

Godina
2010

Stranica
342

ISBN
978-953-7595-23-4

Ključne riječi
marketing; tržište; usluge; izravni marketing; internet; društvene mreže
(marketing; market; services; direct marketing; Internet; social networks)

Sažetak
Knjiga „Osnove marketinga“ namijenjena je prvenstveno studentima visokih učilišta na kojima se izvodi predmet „Marketing“, kao i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao znanstvenom disciplinom i poslovnom filozofijom. Predmetna tematika promatra se kroz dvije logičke cjeline. Prva definira i obrađuje klasičan (masovni) marketinški pristup, dok se drugom objašnjavaju specifičnosti i prednosti personaliziranog pristupa tržištu na način provedbe izravnog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrinić, Damir
Osnove marketinga. Split: Redak, 2010 (prirucnik)
Dobrinić, D. (2010) Osnove marketinga. Split, Redak.
@book{book, author = {Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2010}, pages = {342}, keywords = {marketing, tr\v{z}i\v{s}te, usluge, izravni marketing, internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, isbn = {978-953-7595-23-4}, title = {Osnove marketinga}, keyword = {marketing, tr\v{z}i\v{s}te, usluge, izravni marketing, internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }
@book{book, author = {Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2010}, pages = {342}, keywords = {marketing, market, services, direct marketing, Internet, social networks}, isbn = {978-953-7595-23-4}, title = {Principles of Marketing}, keyword = {marketing, market, services, direct marketing, Internet, social networks}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font