Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 484975

Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima


Klačmer Čalopa, Marina
Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima // Projekti u znanosti i razvoju. Europski programi. / Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 207-209


CROSBI ID: 484975 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima
(Marketing and generic skills in international projects)

Autori
Klačmer Čalopa, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Projekti u znanosti i razvoju. Europski programi.

Urednik/ci
Divjak, Blaženka

Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Varaždin

Godina
2009

Raspon stranica
207-209

ISBN
978-953-7304-58-4

Ključne riječi
Upravljanje vremenom, međunarodni projekti
(Time management, international projects)

Sažetak
Ovaj dio knjige obrađuje marketinška pitanja i potrebne generičke vještine vezane uz međunarodne projekte, a pisan je s pozicije hrvatskih partnera i koordinatora na projektu. Posebno je obrađen dio uz upravljanje vremenom na projektima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Marina Klačmer Čalopa (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klačmer Čalopa, Marina
Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima // Projekti u znanosti i razvoju. Europski programi. / Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 207-209
Klačmer Čalopa, M. (2009) Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima. U: Divjak, B. (ur.) Projekti u znanosti i razvoju. Europski programi.. Varaždin, Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, str. 207-209.
@inbook{inbook, author = {Kla\v{c}mer \v{C}alopa, Marina}, editor = {Divjak, B.}, year = {2009}, pages = {207-209}, keywords = {Upravljanje vremenom, me\djunarodni projekti}, isbn = {978-953-7304-58-4}, title = {Marketing i generi\v{c}ke vje\v{s}tine na me\djunarodnim projektima}, keyword = {Upravljanje vremenom, me\djunarodni projekti}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@inbook{inbook, author = {Kla\v{c}mer \v{C}alopa, Marina}, editor = {Divjak, B.}, year = {2009}, pages = {207-209}, keywords = {Time management, international projects}, isbn = {978-953-7304-58-4}, title = {Marketing and generic skills in international projects}, keyword = {Time management, international projects}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font