Pregled bibliografske jedinice broj: 484651
Prevencija poremećaja u ponašanju djece u ustanovama rane i predškolske dobi
Prevencija poremećaja u ponašanju djece u ustanovama rane i predškolske dobi, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 484651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prevencija poremećaja u ponašanju djece u ustanovama rane i predškolske dobi
(Children's behavioral disorders prevention in the pre-school institutions)
Autori
Zubac, Vera
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
28.09
Godina
2010
Stranica
37
Mentor
Ljubetić, Maja
Neposredni voditelj
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
djeca; prevencija; poremećaji u ponašanju; predškolske ustanove
(children; prevetion; behavioral disorders; preeschool institutions)
Sažetak
Rad se bavi temom prevencije poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja u ustanovama rane i predškolske dobi. Neosporna je i nezaobilazna uloga i važnost obitelji u razvoju i odrastanju djeteta, ali i tijekom cjelokupnog životnog puta svakog čovjeka. Kod pojedine djece nastanak poremećaja u ponašanju logična je posljedica neodgovarajućeg i problematičnog obiteljskog okruženja. Zato je važno da djeca odrastaju u pozitivnom obiteljskom okruženju koje će im pružiti mogućnosti za zdrav i uspješan razvoj. Nadalje, cilj rada sastoji se u utvrđivanju povezanosti rizičnih čimbenika u obitelji, predškolskim ustanovama, vršnjačkom okruženju i zajednici. U doprinosu predškolske ustanove prevenciji poremećaja u ponašanju djece i mladih, nezaobilazna je njezina povezanost s obitelji djeteta i lokalnom zajednicom. Partnerstvo koje će uključivati obitelj, vrtić i zajednicu ne ostavlja mnogo neorganiziranog, a time i nesigurnog prostora za djecu i mlade. Partnerstvo predškolske ustanove-obitelji-zajednice je suradnički odnos ostvaren prvenstveno s ciljem osiguravanja pozitivnih obrazovnih i socijalnih razvojnih ishoda za djecu i mlade, a istovremeno je koristan za sve uključene strane. I na kraju, rad usmjerava pažnju na važnost stalne edukacije predškolskih odgojitelja koji će biti u mogućnosti u redovnim kurikulumima više pridonijeti promociji mentalnog zdravlja i prevenciji poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Ljubetić
(mentor)