Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 484476

Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina


Kajtar, Kristina
Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina, 2010., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 484476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina
(Recognizable visual identity for the regional daily newspaper)

Autori
Kajtar, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2010

Stranica
56

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
vizualni identitet; dnevne novine; dizajn novina
(visual identity; daily newspapers; design of newspaper)

Sažetak
Istraživanje prikazano u radu se temelji na vizualnoj prezentaciji regionalnih dnevnih novina “Glas Slavonije” kupcima (čitateljima). Ono je provedeno anketiranjem ispitanika koji su imali priliku barem vidjeti ove novine, ako ih već ne čitaju. Istraživanjem se htjelo istražiti stav potrošača (čitatelja) obzirom na prepoznatljivost, konzistentnost dnevnih novina, te prilagođavanje novina čitateljima. Provjeravalo se, prije svega, kolika je navika kupovanja novina, a u obzir su uzeti rezultati samo redovnih čitatelja. Rezultatima istraživanja doznajemo da li čitatelji daju prednost estetskom dojmu ili informaciji, da li su novine ikada odabrali samo zbog vizualne privlačnosti, kakav je prvi dojam što ga ostavljaju novine“Glas Slavonije”, te na kraju, kako je ocijenjen sam izgled novina i da li im je bitan vizualni identitet. Istraživanje je provedeno na populaciji Osječke makroregije - obuhvaća Istočnu Hrvatsku, populaciji kojoj je proizvod namijenjen. Konzumenti se razlikuju na osnovu spola, dobi i obrazovanja. Na temelju dobivenih odgovora provedene ankete, dobiveno je većinsko mišljenje čitatelja o novinama. Anketa koja se provodila među ispitanicima, pokazuje da je vizualni identitet novina dosta bitan kod kupovine ovoga proizvoda, ali kupuje se prvenstveno zbog informacije (sadržaja novina).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kajtar, Kristina
Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina, 2010., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Kajtar, K. (2010) 'Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kajtar, Kristina}, year = {2010}, pages = {56}, keywords = {vizualni identitet, dnevne novine, dizajn novina}, title = {Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina}, keyword = {vizualni identitet, dnevne novine, dizajn novina}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kajtar, Kristina}, year = {2010}, pages = {56}, keywords = {visual identity, daily newspapers, design of newspaper}, title = {Recognizable visual identity for the regional daily newspaper}, keyword = {visual identity, daily newspapers, design of newspaper}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font