Pregled bibliografske jedinice broj: 484432
Vizualni identitet tvrtke Marta prom d.o.o.
Vizualni identitet tvrtke Marta prom d.o.o., 2010., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 484432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet tvrtke Marta prom d.o.o.
(The visual identity of Marta prom d.o.o.)
Autori
Lokas, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2010
Stranica
33
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
vizualni identitet; logotip; semiotika; tipografija; boje
(visual identity; logotype; semiology; typography; colors)
Sažetak
Rad se temelji na oblikovanju vizualnog identiteta postojeće tvrtke Marta prom d.o.o. U okviru teoretskog dijela, biti će objašnjeni pojmovi i uloga vizualnog identiteta općenito. U praktičnom dijelu rada, biti će predloženo nekoliko rješenja zaštitnog znaka/logotipa za tvrtku Marta prom d.o.o. Odabrano rješenje biti će razrađeno za apliciranje na različite materijale i podloge, kako bi se dobio uvid u prepoznatljivost rješenja zaštitnog znaka/logotipa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)