Pregled bibliografske jedinice broj: 484163
Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu
Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu, 2010., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 484163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu
(Social Media Influence on Croatian Corporative Culture)
Autori
Matešić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2010
Stranica
55
Mentor
Vučković, Kristina
Ključne riječi
društveni medij; hrvatske tvrtke; Twitter; Facebook; Linkedin; Youtube; Wikipedija; upravljanje reputacijom u virtualnom okruženju; praćenje reputacije u virtualnom okruženju
(social media; Croatian companies; Twitter; Facebook; Linkedin; Youtube; Wikipedija; online reputation management; online reputation monitoring)
Sažetak
Ovaj rad istražuje utjecaje novih komunikacijskih i medijskih kanala na hrvatsku korporativnu kulturu. U drugom poglavlju daje se pregled najznačajnijih sadržaja. U trećem poglavlju prikazana je odabrana metodologija za provedbu istraživanja. Rezultati analize opisani su kroz šest odjeljaka četvrtoga poglavlja - 1.) sveukupno korporativno prisustvo na društvenim medijima, 2.) korporativno prisustvo na Twitteru, 3.) korporativno prisustvo na Facebooku, 4.) korporativno prisustvo na YouTubeu, 5.) korporativno prisustvo na LinkedInu te 6.) korporativno prisustvo na Wikipediji. Glavni zaključci rada prikazani su u posljednjem poglavlju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300646-1776 - Računalna sintaksa hrvatskoga jezika (Dovedan Han, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Kristina Kocijan
(mentor)