Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 484163

Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu


Matešić, Marija
Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu, 2010., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 484163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu
(Social Media Influence on Croatian Corporative Culture)

Autori
Matešić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2010

Stranica
55

Mentor
Vučković, Kristina

Ključne riječi
društveni medij; hrvatske tvrtke; Twitter; Facebook; Linkedin; Youtube; Wikipedija; upravljanje reputacijom u virtualnom okruženju; praćenje reputacije u virtualnom okruženju
(social media; Croatian companies; Twitter; Facebook; Linkedin; Youtube; Wikipedija; online reputation management; online reputation monitoring)

Sažetak
Ovaj rad istražuje utjecaje novih komunikacijskih i medijskih kanala na hrvatsku korporativnu kulturu. U drugom poglavlju daje se pregled najznačajnijih sadržaja. U trećem poglavlju prikazana je odabrana metodologija za provedbu istraživanja. Rezultati analize opisani su kroz šest odjeljaka četvrtoga poglavlja - 1.) sveukupno korporativno prisustvo na društvenim medijima, 2.) korporativno prisustvo na Twitteru, 3.) korporativno prisustvo na Facebooku, 4.) korporativno prisustvo na YouTubeu, 5.) korporativno prisustvo na LinkedInu te 6.) korporativno prisustvo na Wikipediji. Glavni zaključci rada prikazani su u posljednjem poglavlju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300646-1776 - Računalna sintaksa hrvatskoga jezika (Dovedan Han, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Kocijan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matešić, Marija
Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu, 2010., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Matešić, M. (2010) 'Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mate\v{s}i\'{c}, Marija}, year = {2010}, pages = {55}, keywords = {dru\v{s}tveni medij, hrvatske tvrtke, Twitter, Facebook, Linkedin, Youtube, Wikipedija, upravljanje reputacijom u virtualnom okru\v{z}enju, pra\'{c}enje reputacije u virtualnom okru\v{z}enju}, title = {Utjecaji dru\v{s}tvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu}, keyword = {dru\v{s}tveni medij, hrvatske tvrtke, Twitter, Facebook, Linkedin, Youtube, Wikipedija, upravljanje reputacijom u virtualnom okru\v{z}enju, pra\'{c}enje reputacije u virtualnom okru\v{z}enju}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mate\v{s}i\'{c}, Marija}, year = {2010}, pages = {55}, keywords = {social media, Croatian companies, Twitter, Facebook, Linkedin, Youtube, Wikipedija, online reputation management, online reputation monitoring}, title = {Social Media Influence on Croatian Corporative Culture}, keyword = {social media, Croatian companies, Twitter, Facebook, Linkedin, Youtube, Wikipedija, online reputation management, online reputation monitoring}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font