Pregled bibliografske jedinice broj: 484059
Uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike
Uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike, 2010., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 484059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike
(Use of conceptual questions in physics teaching)
Autori
Serec, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno - matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.07
Godina
2010
Stranica
45
Mentor
Planinić, Maja
Ključne riječi
nastava fizike; edukacijska istraživanja; konceptualna pitanja
(physics teaching; physics education research; conceptual questions)
Sažetak
Jedan od glavnih ciljeva školske nastave fizike je razvijanje razumijevanja sadržaja temeljnih fizikalnih koncepata i veza među njima kod učenika osnovnih i srednjih škola. Upravo je taj cilj često nedostatno ostvaren, kako pokazuju rezultati Nacionalnih ispita iz 2007. i 2008., te rezultati probne državne mature iz fizike iz 2009. Istraživanja u edukacijskoj fizici pokazuju da uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike značajno podiže učinkovitost nastave. U ovom se diplomskom radu dao pregled glavnih rezultata tih istraživanja, te su se prikupila, analizirala i evaluirala neka konceptualna pitanja iz udžbenika i zbirki zadataka za osnovnu i srednju školu, kao i iz drugih izvora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Planinić
(mentor)