Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 484003

Povijest moderne arhitekture. II. dio


Zevi, Bruno
Povijest moderne arhitekture. II. dio
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2010


CROSBI ID: 484003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povijest moderne arhitekture. II. dio
(History of Modern Architecture. Part 2)

Autori
Zevi, Bruno

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Golden marketing - Tehnička knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
640

ISBN
953-212-266-4

Ključne riječi
povijest; arhitektura; moderna
(history; modern; architecture)

Sažetak
Nakon istraživanja postanka moderne revolucije i prosvjetiteljskih parametara koji su je uvjetovali, proučili smo prvo razdoblje koje zahvaća vrijeme od polovice prošlog stoljeća do Prvoga svjetskog rata, majstore racionalističkog razdoblja, krizu tridesetih godina, europski organski pokret i evoluciju arhitektonske misli. U ovoj knjizi slijedi razvojni put u Americi: pioniri čikaške škole, Frank Lloyd Wright i njegov međunarodni utjecaj, organsko istraživanje u Sjedinjenim Američkim Državama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Zevi, Bruno
Povijest moderne arhitekture. II. dio
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2010
Zevi, B. (2010) Povijest moderne arhitekture. II. dio. Zagreb. Golden marketing - Tehnička knjiga.
@unknown{unknown, author = {Zevi, Bruno}, year = {2010}, pages = {640}, keywords = {povijest, arhitektura, moderna}, isbn = {953-212-266-4}, title = {Povijest moderne arhitekture. II. dio}, keyword = {povijest, arhitektura, moderna}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Zevi, Bruno}, year = {2010}, pages = {640}, keywords = {history, modern, architecture}, isbn = {953-212-266-4}, title = {History of Modern Architecture. Part 2}, keyword = {history, modern, architecture}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font