Pregled bibliografske jedinice broj: 483995
Primjena Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja u prodajnim politikama
Primjena Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja u prodajnim politikama // Računovodstvo, revizija i financije, XX (2010), 10; 145-149 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 483995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja u prodajnim politikama
(Application of Competition protection law in sales)
Autori
Dunković, Dario ; Posavac, Slaven
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) XX
(2010), 10;
145-149
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
tržišno natjecanje; zakon; koncentracija; poduzetnik; prodajne politike
(market competition; law; concentration; enterpreneur; sales)
Sažetak
Novi Zakon o zaštiti tržišnog natjecanja (Nar. nov., br. 79/09., dalje: Zakon) stupio je na snagu 1. listopada ove godine. Riječ je o početku primjene Zakona koji je izglasan još sredinom prošle godine, ali je imao odgođenu primjenu zbog potrebnog vremena za prilagodbu svih aktera obuhvaćenih ovim zakonom. U članku ćemo objasniti neke bitne novosti koje će povećati djelotvornost ukupnog sustava zaštite tržišnog natjecanja. Poslovni subjekti koji već jesu ili tek planiraju sklopiti ugovore o poslovnoj suradnji i osnutku zajedničkog društva, s domaćim ili sa stranim partnerima, moraju biti upoznati i pridržavati se pravila igre koja propisuje Zakon. 1. Priroda obuhvata zakona 2. Zabranjeni sporazumi 3. Vladajući položaj 4. Koncentracija poduzetnika 5. Usklađivanje prodajnih politika 6. Zaključno
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CSA - Cambridge Scientific Abstracts