Pregled bibliografske jedinice broj: 483748
Zakon o nedopuštenom oglašavanju
Zakon o nedopuštenom oglašavanju // Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja, 57 (2009), 5768; 1-2 (podatak o recenziji nije dostupan, uvodnik, stručni)
CROSBI ID: 483748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zakon o nedopuštenom oglašavanju
(Non-Allowed Advertisement Act)
Autori
Vojković, Goran
Izvornik
Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja (0537-6645) 57
(2009), 5768;
1-2
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, uvodnik, stručni
Ključne riječi
nedopušteno oglašavanje; zakon
(Non-Allowed Advertisement; Act)
Sažetak
Zavaravajuće oglašavanje i nedopušteni oblici usporednog oglašavanja mogu dovesti do narušavanja tržišnog natjecanja te ih je stoga potrebno zakonski ograničiti. Europska unija je od 80-ih godina prošlog stoljeća vrlo živo regulirala ovo područje, što se odražavalo i na nacionalna zakonodavstva (tako je Republika Hrvatska u relativno kratkom vremenu morala donijeti dva zakona o zaštiti potrošača). Hrvatski Zakon o zaštiti potrošača iz 2007. godine sadržava odredbe o nepoštenoj poslovnoj praksi koje obuhvaćaju zavaravajuću i agresivnu poslovnu praksu. Navedene odredbe uređuju odnose između trgovaca i potrošača, dok je područje zavaravajućeg i usporednog oglašavanja u odnosima između trgovaca ostalo neusklađeno, što je ispravljeno donošenjem Zakona o nedopuštenom oglašavanju (Nar. nov., br. 43/09), o kojem pišemo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Goran Vojković
(autor)