Pregled bibliografske jedinice broj: 483705
Djelotvornost metodike nastave matematike kod budućih učitelja razredne nastave
Djelotvornost metodike nastave matematike kod budućih učitelja razredne nastave // KORSZERŰ MÓDSZERTANI KIHÍVÁSOK / Bene Annamria (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 483705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Djelotvornost metodike nastave matematike kod budućih učitelja razredne nastave
(The Efficiency of Mathematics Teaching Methods for Future Teachers of 1st to 4th Form)
Autori
Halusek, Vlado ; Špoljarić, Marijana ; Bedeković, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
KORSZERŰ MÓDSZERTANI KIHÍVÁSOK
/ Bene Annamria - Subotica : Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2010
ISBN
978-86-87095-07-6
Skup
IV. nemzetkozi tudomanyos konferenciajanak eloadasai
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 23.09.2010. - 25.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Metodika nastave matematike; učiteljski fakultet; nadareni učenici; natjecanje; djelotvornost.
(Mathematics teaching methods; teacher training college; gifted pupils; championship; efficiency .)
Sažetak
Učenici u Republici Hrvatskoj imaju velike probleme s matematikom na svim nivoima obrazovanja. Stoga se istražuje djelotvornost metodike nastave matematike kod budućih učitelja razredne nastave jer oni daju temeljna matematička znanja učenicima u najranijoj dobi. Istraživanje se vrši u okviru metodike nastave matematike na učiteljskom fakultetu, a ispitanici su studenti četvrte godine koji rade po starom programu, prije uvođenja Bolonjskog procesa. U sklopu pismenog ispita iz metodike nastave matematike studenti trebaju riješiti zadatke koji su namijenjeni učenicima četvrtog razreda osnovne škole za županijsko natjecanje iz matematike. Zadatke mogu riješiti na bilo koji način, ali više bodova dobivaju ako rješavaju na način koji je primjeren učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb