Pregled bibliografske jedinice broj: 48353
Učeničke strategije i testovi stranih jezika
Učeničke strategije i testovi stranih jezika // Strani jezici, XXVIII (1999), 3-4; 149-155 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 48353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničke strategije i testovi stranih jezika
(Learner strategies and foreign language tests)
Autori
Medved Krajnović, Marta
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) XXVIII
(1999), 3-4;
149-155
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
učenička strategija; test stranog jezika; strategija rješavanja testova
(leraner strategies; test taking strategies; foreign language tests)
Sažetak
U članku se povezuju dva bitna aspekta učenja i nastave stranog jezika: učeničke strategije i testiranje. Daje se određenje strategija rješavanja testova i raspravlja se o važnosti njihova istraživanja radi bolje procjene kvalitete testova te učeničkog znanja. Opisuje se najraširenija metoda istraživanja - usmena ili pismena izvješća učenika o postupcima kojima se koriste pri rješavanju testa. Autorica također opisuje najnovija istraživanja strategija rješavanja različitih vrsta testova - zadataka s višestrukim izborom, cloze-testa i c-testa, te usmenih testova. Ističu se implikacije koje spoznaje dobivene istraživanjem strategija rješavanja testova mogu imati na nastavu stranog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- Linguistic Bibliography
- ERIC
- Language Teaching Abstracts
- Linguistics Abstracts
- MLA Bibliography