Pregled bibliografske jedinice broj: 482888
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj, 2010., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 482888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj
(Lobbying as a specific form of marketing communication of non-profit organizations in Croatia)
Autori
Fudurić, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.07
Godina
2010
Stranica
118
Mentor
Pavičić, Jurica
Ključne riječi
lobiranje; neprofitni sektor; marketinška komunikacija
(lobbying; nonprofit sector; marketing communication)
Sažetak
Pregled i kritički osvrt na temeljne pojmove i teorije lobiranja, kao i kontekst u kojem lobiranje provode neprofitne organizacije. Osnovni doprinos rada je u utvrđivanju stavova/percepcije neprofitnih organizacija prema lobiranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb