Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 482888

Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj


Fudurić, Morana
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj, 2010., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 482888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj
(Lobbying as a specific form of marketing communication of non-profit organizations in Croatia)

Autori
Fudurić, Morana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.07

Godina
2010

Stranica
118

Mentor
Pavičić, Jurica

Ključne riječi
lobiranje; neprofitni sektor; marketinška komunikacija
(lobbying; nonprofit sector; marketing communication)

Sažetak
Pregled i kritički osvrt na temeljne pojmove i teorije lobiranja, kao i kontekst u kojem lobiranje provode neprofitne organizacije. Osnovni doprinos rada je u utvrđivanju stavova/percepcije neprofitnih organizacija prema lobiranju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (mentor)

Avatar Url Morana Fudurić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fudurić, Morana
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj, 2010., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Fudurić, M. (2010) 'Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fuduri\'{c}, Morana}, year = {2010}, pages = {118}, keywords = {lobiranje, neprofitni sektor, marketin\v{s}ka komunikacija}, title = {Lobiranje kao specifi\v{c}ni oblik marketin\v{s}ke komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj}, keyword = {lobiranje, neprofitni sektor, marketin\v{s}ka komunikacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fuduri\'{c}, Morana}, year = {2010}, pages = {118}, keywords = {lobbying, nonprofit sector, marketing communication}, title = {Lobbying as a specific form of marketing communication of non-profit organizations in Croatia}, keyword = {lobbying, nonprofit sector, marketing communication}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font