Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 482887

Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo


Segetlija, Zdenko
Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 22. (2009), 1; 87-92 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 482887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo
(Contemporary Management Development of Retail Trade)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 22. (2009), 1; 87-92

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
trgovina na malo; menadžment; category management; marketing
(retail trade; management; category management; marketing)

Sažetak
Razvoj koncentracije u trgovini na malo doveo je do daljnjih promjena u njezinoj strukturi te, u skladu s tim, i do promjena u upravljanju gospodarskim subjektima u trgovini na malo. S tim u svezi mijenja se i dosadašnja paradigma marketinga trgovine na malo, budući da sve važnijim postaje oblikovanje asortimana temeljem programa category managementa i drugih oblika vertikalnoga marketinga. S druge pak strane, osim poznavanja zakonitosti razvoja novih oblika poslovnih jedinica, novih tehnologija i ljudskih potencijala, u novim okolnostima sve više do izražaja dolaze poznavanja načina povezivanja s kupcima u trgovini na malo. Dakako, to je u skladu s najnovijom fazom u razvoju marketinga, temeljem orijentacije na kupce i procese.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 22. (2009), 1; 87-92 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Segetlija, Z. (2009) Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 22. (1), 87-92.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2009}, pages = {87-92}, keywords = {trgovina na malo, menad\v{z}ment, category management, marketing}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {22.}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Razvoj suvremenog menad\v{z}menta trgovine na malo}, keyword = {trgovina na malo, menad\v{z}ment, category management, marketing} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2009}, pages = {87-92}, keywords = {retail trade, management, category management, marketing}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {22.}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Contemporary Management Development of Retail Trade}, keyword = {retail trade, management, category management, marketing} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Referativnyi Zhurnal, Moskva





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font