Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481923

Kad reklame i natpisi bodu u oči


Kekez, Stipe
Kad reklame i natpisi bodu u oči, 2008. (popularni rad).


CROSBI ID: 481923 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kad reklame i natpisi bodu u oči
(When Public and advertising Signs are an Eyesore)

Autori
Kekez, Stipe

Izvornik
Hrvatsko slovo

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad

Godina
2008

Ključne riječi
reklame; natpisi; jezične pogreške
(advertising signs; public inscriptions; linguistic slips)

Sažetak
Prvi, uvodni, članak o problemu jezično pogrešno napisanih reklama i javnih natpisa u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stipe Kekez (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kekez, Stipe
Kad reklame i natpisi bodu u oči, 2008. (popularni rad).
Kekez, S. (2008) Kad reklame i natpisi bodu u oči. Hrvatsko slovo. Popularni rad.
@unknown{unknown, author = {Kekez, Stipe}, year = {2008}, keywords = {reklame, natpisi, jezi\v{c}ne pogre\v{s}ke}, title = {Kad reklame i natpisi bodu u o\v{c}i}, keyword = {reklame, natpisi, jezi\v{c}ne pogre\v{s}ke} }
@unknown{unknown, author = {Kekez, Stipe}, year = {2008}, keywords = {advertising signs, public inscriptions, linguistic slips}, title = {When Public and advertising Signs are an Eyesore}, keyword = {advertising signs, public inscriptions, linguistic slips} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font