Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481600

Ispitivanje sekundarne jezične kompetencije - između zahtjeva i ostvarenja


Gazdić-Alerić, Tamara; Alerić, Marko
Ispitivanje sekundarne jezične kompetencije - između zahtjeva i ostvarenja // Peti hrvatski slavistički kongres, zbornik sažetaka / Turk, Marija (ur.).
Rijeka: Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 346-347 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 481600 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ispitivanje sekundarne jezične kompetencije - između zahtjeva i ostvarenja
(Examining Scondary Linguistic Competence - Between Demands and Realizations)

Autori
Gazdić-Alerić, Tamara ; Alerić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Peti hrvatski slavistički kongres, zbornik sažetaka / Turk, Marija - Rijeka : Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010, 346-347

ISBN
978-953-6104-72-7

Skup
Peti hrvatski slavistički kongres

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 07.09.2010. - 10.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
sekundarna jezična kompetencija; ispiti znanja
(secondary linguistic competence; examination)

Sažetak
ISPITIVANJE SEKUNDARNE JEZIČNE KOMPETENCIJE – IZMEĐU ZAHTJEVA I OSTVARENJA Da bi se u nastavi hrvatskoga jezika utvrdili opseg i kvaliteta usvojenoga znanja, provode se usmena i/ili pismena ispitivanja. U ovom će radu biti proučeni različiti materijali koji služe za provjeru usvojenosti normā hrvatskoga standardnoga jezika na osnovnoškolskoj razini. Korpus pismenih ispita (testova) bit će proučen: a) s obzirom na tipove zadataka kojima se u njima provjeravaju jezična znanja b) s obzirom na to koliko se pozornosti u njima posvećuje određenim jezičnim znanjima, odnosno koja se znanja provjeravaju u većoj, a koja u manjoj mjeri c) s obzirom na to u kojoj se mjeri provjeravaju teorijska, a u kojoj praktična jezična znanja d) s obzirom na to koliko provjeravana znanja prate Nastavni plan i program za osnovnu školu (2006) i u njemu predviđene ishode učenja (obrazovna postignuća), budući da se ciljevi poučavanja trebaju, u skladu s međunarodnim dokumentima o obrazovanju, odrediti kao mjerljivi ishodi učenja (engl. learning outcomes). Cilj istraživanja također je i upozoriti na prihvatljivost/neprihvatljivost pismenih ispita (testova), osobito u pogledu njihove primjerenosti dobi i spoznajnim mogućnostima učenika, kao i pokušati pridonijeti usustavljivanju i standardizaciji pismenih ispita (testova) za provjeru stupnja ovladavanja jezičnim znanjima, kao i istaknuti kako je prilikom utvrđivanja nacionalnih kompetencija nastavnika u obzir potrebno uzeti i kompetenciju izrade testova kao bitnu kompetenciju kojom budući nastavnici moraju ovladati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Alerić (autor)

Avatar Url Tamara Gazdić-Alerić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gazdić-Alerić, Tamara; Alerić, Marko
Ispitivanje sekundarne jezične kompetencije - između zahtjeva i ostvarenja // Peti hrvatski slavistički kongres, zbornik sažetaka / Turk, Marija (ur.).
Rijeka: Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 346-347 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Gazdić-Alerić, T. & Alerić, M. (2010) Ispitivanje sekundarne jezične kompetencije - između zahtjeva i ostvarenja. U: Turk, M. (ur.)Peti hrvatski slavistički kongres, zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara and Aleri\'{c}, Marko}, editor = {Turk, M.}, year = {2010}, pages = {346-347}, keywords = {sekundarna jezi\v{c}na kompetencija, ispiti znanja}, isbn = {978-953-6104-72-7}, title = {Ispitivanje sekundarne jezi\v{c}ne kompetencije - izme\dju zahtjeva i ostvarenja}, keyword = {sekundarna jezi\v{c}na kompetencija, ispiti znanja}, publisher = {Hrvatski slavisti\v{c}ki odbor Hrvatskoga filolo\v{s}kog dru\v{s}tva ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara and Aleri\'{c}, Marko}, editor = {Turk, M.}, year = {2010}, pages = {346-347}, keywords = {secondary linguistic competence, examination}, isbn = {978-953-6104-72-7}, title = {Examining Scondary Linguistic Competence - Between Demands and Realizations}, keyword = {secondary linguistic competence, examination}, publisher = {Hrvatski slavisti\v{c}ki odbor Hrvatskoga filolo\v{s}kog dru\v{s}tva ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font