Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481576

Procjena učenika o mogućnosti su-konstrukcije kurikula izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi


Mlinarević, Vesnica; Brust, Maja
Procjena učenika o mogućnosti su-konstrukcije kurikula izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi // First International Conference "Talented and Gifted Creators of Progress" : theory and practice : proceedings
Bitola, 2009. str. 126-134 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 481576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena učenika o mogućnosti su-konstrukcije kurikula izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi
(Students Estimates of the possibility of Co-constructing Curriculum in Extracurricular Activities in Primary School)

Autori
Mlinarević, Vesnica ; Brust, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
First International Conference "Talented and Gifted Creators of Progress" : theory and practice : proceedings / - Bitola, 2009, 126-134

Skup
Nternational Conference "Talented and Gifted Creators of Progress" : theory and practice (1 ; 2009)

Mjesto i datum
Ohrid, Sjeverna Makedonija; Bitola, Sjeverna Makedonija, 16.10.2009. - 17.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenici; učitelji; izvannastavne aktivnosti; kurikul; osnovne škole
(students; extracurricular activities; curriculum in primary school)

Sažetak
Nastavi kao okosnici školskoga rada pridaje se najviše pozornosti. Nastavni proces ne pruža učenicima sve što odgovara njihovim individualnim razvojnim potrebama, interesima i mogućnostima. Prevladavanje tih ograničenosti moguće je kroz izvannastavne i izvanškolske aktivnosti. Samostalnim odlučivanjem, čime se želi baviti izvan obvezne nastave, učeniku se pruža mogućnost za potvrđivanjem, dokazivanjem i za samoaktualizacijom. U radu iznosimo stanje broja i različitosti izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti tijekom 2007./2008. godine u 20 osnovnih škola grada Osijeka te rezultate procjene učenika jedne osječke osnovne škole o razlozima i motivima uključivanja u dvije najučestalije nastavne aktivnosti. Da bi kroz izvannastavne aktivnosti u osnovnoj školi poticali stvaralaštvo učenika važno je zadovoljiti krucijalne odrednice slobodnoga vremena, zadovoljenje potreba i interesa učenika te slobodu i izbornost. Istražili smo stoga i razinu mogućnosti učeničkih izbora u su-konstrukciji kurikula i realizaciji aktivnosti te školske čimbenike koji neposredno utječu na tijek i uspješnost izvođenja izvannastavnih aktivnosti. Oblikovanje i realizacija kurikula izvannastavnih aktivnosti uspješna je ako učenici imaju slobodu izbora u su-konstrukciji kurikula i izravnu uključenost u realizaciji odgojno-obrazovnoga procesa u tim aktivnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Avatar Url Maja Brust Nemet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mlinarević, Vesnica; Brust, Maja
Procjena učenika o mogućnosti su-konstrukcije kurikula izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi // First International Conference "Talented and Gifted Creators of Progress" : theory and practice : proceedings
Bitola, 2009. str. 126-134 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mlinarević, V. & Brust, M. (2009) Procjena učenika o mogućnosti su-konstrukcije kurikula izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi. U: First International Conference "Talented and Gifted Creators of Progress" : theory and practice : proceedings.
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Brust, Maja}, year = {2009}, pages = {126-134}, keywords = {u\v{c}enici, u\v{c}itelji, izvannastavne aktivnosti, kurikul, osnovne \v{s}kole}, title = {Procjena u\v{c}enika o mogu\'{c}nosti su-konstrukcije kurikula izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {u\v{c}enici, u\v{c}itelji, izvannastavne aktivnosti, kurikul, osnovne \v{s}kole}, publisherplace = {Ohrid, Sjeverna Makedonija; Bitola, Sjeverna Makedonija} }
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Brust, Maja}, year = {2009}, pages = {126-134}, keywords = {students, extracurricular activities, curriculum in primary school}, title = {Students Estimates of the possibility of Co-constructing Curriculum in Extracurricular Activities in Primary School}, keyword = {students, extracurricular activities, curriculum in primary school}, publisherplace = {Ohrid, Sjeverna Makedonija; Bitola, Sjeverna Makedonija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font