Pregled bibliografske jedinice broj: 481197
Schunk, H.Dale (2008). Learning theories: an educational perspective.
Schunk, H.Dale (2008). Learning theories: an educational perspective. // život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 55 (2009), 22; 260-263 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 481197 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Schunk, H.Dale (2008). Learning theories: an educational perspective.
(Learning theories: an educational perspective.)
Autori
Romstein, Ksenija
Izvornik
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 55
(2009), 22;
260-263
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
learning ; teaching ; perspective ; education
(earning ; teaching ; perspective ; education)
Sažetak
Autor u knjizi propituje različite perspektive učenja. On govori o postojanju mnogih perspektiva koje utječu na razumijevanje učenja i dizajniranje okruženja za učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ksenija Romstein
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts