Pregled bibliografske jedinice broj: 481195
Herrmann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen
Herrmann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen, 2009. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 481195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Herrmann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen
(Neurodidactic)
Autori
Romstein, Ksenija
Izvornik
Weinheim und Basel: Beltz Verlag
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2009
Ključne riječi
neurodidaktik ; gehirn ; lehren ; lernen
(neurodidactic ; brain ; teaching ; learning)
Sažetak
Neurodidaktika kao novi put učenja i poučavanja. Prema riječime autora, tradicionalni pristup didaktici, kao slijeda učenja sadržaja te metoda učenja i poučavanja, potrebno je proširiti znanjima iz neuroznanosti jer je učenje psihološko-kemijski proces koji se odvija u sinapsama. Odnosno, učenje se događa u biološkim strukturama mozga. Sa aktualnoga stajališta, didaktika se ne može više baviti samo pretpostavkama o strukturi mišljenja i učenja (u smislu primanja i prerade informacija) već je potrebno širenje spoznaje o višim kognitivnim procesima mišljenja i razumijevanja. Mozak je organ presudan za evoluciju - njime se razumiju simboli kulture i grade međuljudski odnosi. On nije, prema uobičajenom shvaćanju, „skladište“ informacija nego svojevrsna „alatnica“ informacija koja na vlastiti (individualni) način procjenjuje informacije i spaja ih u smislene cjeline, ovisno o procijenjenoj razini značajnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ksenija Romstein
(autor)