Pregled bibliografske jedinice broj: 481188
Odnosi s klijentima u e-poslovanju
Odnosi s klijentima u e-poslovanju. Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2003 (monografija)
CROSBI ID: 481188 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s klijentima u e-poslovanju
(Customer Relationships in E-Business Environment)
Autori
Panian, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2003
Stranica
392
ISBN
953-6895-11-0
Ključne riječi
odnosi s klijentima; elektroničko poslovanje; Internet; marketing
(customer relationships; e-Business; Internet; marketing)
Sažetak
Fenomenologija ponašanja potrošača. Koncept elektroničkog poslovanja. Tržišna usmjerenost e-poslovanja. Sustavi upravljanja odnosima s klijentima. Skladištenje podataka. Upravljanje znanjem i poslovna inteligencija. Briga o privatnosti klijenata u e-poslovanju. Ekonomičnost i isplativost upravljanja odnosima s klijentima. Web usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija