Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481167

Internet marketing


Škare, Vatroslav
Internet marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 487-517


CROSBI ID: 481167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet marketing

Autori
Škare, Vatroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica
487-517

ISBN
953-99712-0-9

Ključne riječi
internet marketing, digitalni proizvod, dinamičko određivanje cijena, digitalna marka, e-prodaja, oglašavanje na internetu
(internet marketing, digital products, dynamic pricing, digital brand, e-commerce, internet advertising)

Sažetak
Poglavlje obrađuje osnove internetskog marketinga uz naglasak na pojmovna određenja, utjecaj interneta na elemente marketinškog miksa te planiranje marketinških aktivnosti u elektroničkom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škare, Vatroslav
Internet marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 487-517
Škare, V. (2004) Internet marketing. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Marketing. Zagreb, Adverta, str. 487-517.
@inbook{inbook, author = {\v{S}kare, Vatroslav}, year = {2004}, pages = {487-517}, keywords = {internet marketing, digitalni proizvod, dinami\v{c}ko odre\djivanje cijena, digitalna marka, e-prodaja, ogla\v{s}avanje na internetu}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Internet marketing}, keyword = {internet marketing, digitalni proizvod, dinami\v{c}ko odre\djivanje cijena, digitalna marka, e-prodaja, ogla\v{s}avanje na internetu}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}kare, Vatroslav}, year = {2004}, pages = {487-517}, keywords = {internet marketing, digital products, dynamic pricing, digital brand, e-commerce, internet advertising}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Internet marketing}, keyword = {internet marketing, digital products, dynamic pricing, digital brand, e-commerce, internet advertising}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font