Pregled bibliografske jedinice broj: 481167
Internet marketing
Internet marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 487-517
CROSBI ID: 481167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet marketing
Autori
Škare, Vatroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
487-517
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
internet marketing, digitalni proizvod, dinamičko određivanje cijena, digitalna marka, e-prodaja, oglašavanje na internetu
(internet marketing, digital products, dynamic pricing, digital brand, e-commerce, internet advertising)
Sažetak
Poglavlje obrađuje osnove internetskog marketinga uz naglasak na pojmovna određenja, utjecaj interneta na elemente marketinškog miksa te planiranje marketinških aktivnosti u elektroničkom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija