Pregled bibliografske jedinice broj: 481088
Društvena odgovornost marketinga
Društvena odgovornost marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 51-73
CROSBI ID: 481088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvena odgovornost marketinga
(Marketing Social Responsibility)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
51-73
ISBN
978-953-99712-2-7
Ključne riječi
društvena odgovornost, marketing opće dobrobiti, zeleni marketing, etika, konzumerizam
(social responsibility, cause-related marketing, green marketing, ethics, consumerism)
Sažetak
Društvena odgovornost marketinga se razmatra na dvije razine, kao odgovornost prema društvenoj zajednici i odgovornost prema prirodi. Sukladno tome, definiraju se i obrazlažu marketing opće dobrobiti i zeleni marketing. Navode se najvažnija područja marketinške etike te ističe uloga etičkog kodeksa u marketingu. Dio razmatranja posvećen je konzumerizmu - organiziranom pokretu građana i vladinih isntitucija za unapređenje snage i prava potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija