Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481088

Društvena odgovornost marketinga


Ozretić Došen, Đurđana
Društvena odgovornost marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 51-73


CROSBI ID: 481088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvena odgovornost marketinga
(Marketing Social Responsibility)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
51-73

ISBN
978-953-99712-2-7

Ključne riječi
društvena odgovornost, marketing opće dobrobiti, zeleni marketing, etika, konzumerizam
(social responsibility, cause-related marketing, green marketing, ethics, consumerism)

Sažetak
Društvena odgovornost marketinga se razmatra na dvije razine, kao odgovornost prema društvenoj zajednici i odgovornost prema prirodi. Sukladno tome, definiraju se i obrazlažu marketing opće dobrobiti i zeleni marketing. Navode se najvažnija područja marketinške etike te ističe uloga etičkog kodeksa u marketingu. Dio razmatranja posvećen je konzumerizmu - organiziranom pokretu građana i vladinih isntitucija za unapređenje snage i prava potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Društvena odgovornost marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 51-73
Ozretić Došen, Đ. (2007) Društvena odgovornost marketinga. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Osnove marketinga. Zagreb, Adverta, str. 51-73.
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2007}, pages = {51-73}, keywords = {dru\v{s}tvena odgovornost, marketing op\'{c}e dobrobiti, zeleni marketing, etika, konzumerizam}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Dru\v{s}tvena odgovornost marketinga}, keyword = {dru\v{s}tvena odgovornost, marketing op\'{c}e dobrobiti, zeleni marketing, etika, konzumerizam}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2007}, pages = {51-73}, keywords = {social responsibility, cause-related marketing, green marketing, ethics, consumerism}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Marketing Social Responsibility}, keyword = {social responsibility, cause-related marketing, green marketing, ethics, consumerism}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font