Pregled bibliografske jedinice broj: 481083
Okruženje marketinga
Okruženje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 29-50
CROSBI ID: 481083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Okruženje marketinga
(Marketing Environment)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Sinčić Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
29-50
ISBN
978-953-99712-2-7
Ključne riječi
eksterno (vanjsko) okruženje, interno (unutrašnje) okruženje, praćanje i analiza okruženja
(external environment, internal environment, monitoring and analysis of environment)
Sažetak
U poglavlju se navode i opisuju satavnice te obilježja eksternog (vanjskog) i internog (unutrašnjeg) okruženja marketinga, a koje je neophodno detaljno upoznati, kontinuirano pratiti i analizirati u svrhu oblikovanja i realizacije uspješnog marketinškog plana i programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb