Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481068

Promocija


Tkalac, Ana
Promocija // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 229-255


CROSBI ID: 481068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija
(Promotion)

Autori
Tkalac, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica
229-255

ISBN
953-99712-0-9

Ključne riječi
Promocija, Marketinška komunikacija
(Promotion, Marketing communications)

Sažetak
Pregled promocije kao elementa marketinškog miksa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Tkalac Verčič (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tkalac, Ana
Promocija // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 229-255
Tkalac, A. (2004) Promocija. U: Previšić, J. & Ozretić Dođen, Đ. (ur.) Marketing. Zagreb, Adverta, str. 229-255.
@inbook{inbook, author = {Tkalac, Ana}, year = {2004}, pages = {229-255}, keywords = {Promocija, Marketin\v{s}ka komunikacija}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Promocija}, keyword = {Promocija, Marketin\v{s}ka komunikacija}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Tkalac, Ana}, year = {2004}, pages = {229-255}, keywords = {Promotion, Marketing communications}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Promotion}, keyword = {Promotion, Marketing communications}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font