Pregled bibliografske jedinice broj: 480995
Komunikacija imagea zemlje putem web stranica
Komunikacija imagea zemlje putem web stranica // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 1; 149-162 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 480995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija imagea zemlje putem web stranica
(Communicating a country's image through the use of web sites)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo ; Škare, Vatroslav
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 1
(2003), 1;
149-162
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
image zemlje; marketinška komunikacija; Internet; web stranice
(country image; marketing communication; Internet; web sites)
Sažetak
Image zemlje, kao potencijalni izvor konkurentske prednosti u međunarodnom poslovanju, u fokusu je istraživanja međunarodnog marketinga već tri desetljeća. Izvrsnost proizvoda i/ili ekspertna znanja iz određenog područja često su elementi po kojima neke zemlje postaju poznate, čime im ugled te potencijal uključivanja u međunarodno poslovanje rastu. U situacijama kada ne postoje ili su ograničena prethodna znanja i iskustva s proizvodima i/ili uslugama iz određene zemlje, njen se image oblikuje temeljem drugih raspoloživih informacija, koje uključuju one o razini ekonomskog, kulturnog, političkog i društvenog razvoja, o njezinim ljudima, povijesti, tradiciji i sl. Komunikacija željenog imagea predstavlja zahtjevan zadatak. Komunikacijska se strategija treba oblikovati primjenom većeg broja medija istovremeno i koordinirano, u cilju postizanja boljeg učinka. Uloga Interneta u komunikaciji imagea zemlje raste, a važnost web stranica državnih tijela, javnih institucija i organizacija u tom je procesu sve istaknutija. Preduvjet dobre komunikacije je kvaliteta web stranica. U radu se pojašnjava koncept imagea zemlje, opisuju čimbenici bitni za komunikaciju imagea zemlje, ukazuje se na ulogu državnih tijela, institucija i organizacija u izgradnji i održavanju imagea zemlje i na mogućnosti njegova komuniciranja putem Interneta. Kvaliteta web stranica hrvatskih državnih tijela, institucija i organizacija analizirana je u 4 primjera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit