Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 480995

Komunikacija imagea zemlje putem web stranica


Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, Vatroslav
Komunikacija imagea zemlje putem web stranica // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 1; 149-162 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 480995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija imagea zemlje putem web stranica
(Communicating a country's image through the use of web sites)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo ; Škare, Vatroslav

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 1 (2003), 1; 149-162

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
image zemlje; marketinška komunikacija; Internet; web stranice
(country image; marketing communication; Internet; web sites)

Sažetak
Image zemlje, kao potencijalni izvor konkurentske prednosti u međunarodnom poslovanju, u fokusu je istraživanja međunarodnog marketinga već tri desetljeća. Izvrsnost proizvoda i/ili ekspertna znanja iz određenog područja često su elementi po kojima neke zemlje postaju poznate, čime im ugled te potencijal uključivanja u međunarodno poslovanje rastu. U situacijama kada ne postoje ili su ograničena prethodna znanja i iskustva s proizvodima i/ili uslugama iz određene zemlje, njen se image oblikuje temeljem drugih raspoloživih informacija, koje uključuju one o razini ekonomskog, kulturnog, političkog i društvenog razvoja, o njezinim ljudima, povijesti, tradiciji i sl. Komunikacija željenog imagea predstavlja zahtjevan zadatak. Komunikacijska se strategija treba oblikovati primjenom većeg broja medija istovremeno i koordinirano, u cilju postizanja boljeg učinka. Uloga Interneta u komunikaciji imagea zemlje raste, a važnost web stranica državnih tijela, javnih institucija i organizacija u tom je procesu sve istaknutija. Preduvjet dobre komunikacije je kvaliteta web stranica. U radu se pojašnjava koncept imagea zemlje, opisuju čimbenici bitni za komunikaciju imagea zemlje, ukazuje se na ulogu državnih tijela, institucija i organizacija u izgradnji i održavanju imagea zemlje i na mogućnosti njegova komuniciranja putem Interneta. Kvaliteta web stranica hrvatskih državnih tijela, institucija i organizacija analizirana je u 4 primjera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, Vatroslav
Komunikacija imagea zemlje putem web stranica // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 1; 149-162 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ozretić Došen, Đ., Previšić, J. & Škare, V. (2003) Komunikacija imagea zemlje putem web stranica. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (1), 149-162.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and \v{S}kare, Vatroslav}, year = {2003}, pages = {149-162}, keywords = {image zemlje, marketin\v{s}ka komunikacija, Internet, web stranice}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Komunikacija imagea zemlje putem web stranica}, keyword = {image zemlje, marketin\v{s}ka komunikacija, Internet, web stranice} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and \v{S}kare, Vatroslav}, year = {2003}, pages = {149-162}, keywords = {country image, marketing communication, Internet, web sites}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Communicating a country's image through the use of web sites}, keyword = {country image, marketing communication, Internet, web sites} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font