Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 480891

Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki


Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Ozimec, Kristina
Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki // 2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS / Katalinic, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2010. str. 1437-1444 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 480891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki
(Recession impact on fashion brands buying behaviour)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija ; Razum, Andrea ; Ozimec, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS / Katalinic, Branko - Požega : Veleučilište u Požegi, 2010, 1437-1444

ISBN
978-3-901509-76-6

Skup
2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
recesija; modne marke; studenti; kupovno ponašanje
(recession; fashion brands; students; buying behaviour)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postojanje veze između smanjenja raspoloživog dohotka i ponašanja pri kupnji modnih marki. Rad daje uvid u promjenu ponašanja mladih pri kupnji modnih marki u vrijeme gospodarske krize u odnosu na razdoblje prosperiteta i identificira razloge koji stoje iza promjene u ponašanju. Također, istraživanjem se htjelo odrediti jesu li pojedinici koji su smanjili potrošnju na modne marke, usmjereni isključivo na određeni tržišni segment (visoki, niski i srednji). Istraživanje je provedeno putem upitnika među studentima Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Ozimec, Kristina
Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki // 2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS / Katalinic, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2010. str. 1437-1444 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomašević Lišanin, M., Razum, A. & Ozimec, K. (2010) Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki. U: Katalinic, B. (ur.)2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS.
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija and Razum, Andrea and Ozimec, Kristina}, editor = {Katalinic, B.}, year = {2010}, pages = {1437-1444}, keywords = {recesija, modne marke, studenti, kupovno pona\v{s}anje}, isbn = {978-3-901509-76-6}, title = {Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki}, keyword = {recesija, modne marke, studenti, kupovno pona\v{s}anje}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija and Razum, Andrea and Ozimec, Kristina}, editor = {Katalinic, B.}, year = {2010}, pages = {1437-1444}, keywords = {recession, fashion brands, students, buying behaviour}, isbn = {978-3-901509-76-6}, title = {Recession impact on fashion brands buying behaviour}, keyword = {recession, fashion brands, students, buying behaviour}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font