Pregled bibliografske jedinice broj: 480891
Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki
Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki // 2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS / Katalinic, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2010. str. 1437-1444 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 480891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki
(Recession impact on fashion brands buying behaviour)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija ; Razum, Andrea ; Ozimec, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS
/ Katalinic, Branko - Požega : Veleučilište u Požegi, 2010, 1437-1444
ISBN
978-3-901509-76-6
Skup
2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
recesija; modne marke; studenti; kupovno ponašanje
(recession; fashion brands; students; buying behaviour)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postojanje veze između smanjenja raspoloživog dohotka i ponašanja pri kupnji modnih marki. Rad daje uvid u promjenu ponašanja mladih pri kupnji modnih marki u vrijeme gospodarske krize u odnosu na razdoblje prosperiteta i identificira razloge koji stoje iza promjene u ponašanju. Također, istraživanjem se htjelo odrediti jesu li pojedinici koji su smanjili potrošnju na modne marke, usmjereni isključivo na određeni tržišni segment (visoki, niski i srednji). Istraživanje je provedeno putem upitnika među studentima Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb