Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 480648

Dualnost u teoriji ponašanja potrošača


Oraić, Mira
Dualnost u teoriji ponašanja potrošača, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 480648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dualnost u teoriji ponašanja potrošača
(Duality in consumer theory)

Autori
Oraić, Mira

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.03

Godina
2008

Stranica
118

Mentor
Puljić, Ante

Ključne riječi
direktna funkcija korisnosti; indirektna funkcija korisnosti; Hotelling – Woldov identitet; Royev identitet; Marshallove funkcije potražnje; inverzne Marshallove funkcije potražnje; funkcija izdataka; funkcija udaljenosti; Shepardova lema; Shepard – Hanochova lema; Hicksove funkcije potražnje; inverzne Hicksove funkcije potražnje
(the direct utility function; the indirect utility function; Hotelling-Wold identity; Roy's identity; Marshallian demand functions; inverse Marshallian demand functions; the expenditure function; the distance function; Shepard's lemma; Shepard – Hanoch lemma; Hicksian demand functions; inverse Hicksian demand functions)

Sažetak
U ovom se radu uspostavlja veza između različitih oblika modela ograničene optimizacije na nov i neuobičajen način i daje čvršća sinteza rezultata s područja dualnosti u teoriji ponašanja potrošača. Četiri su osnovne funkcije koje podjednako dobro opisuju potrošačeve preferencije: direktna funkcija korisnosti, indirektna funkcija korisnosti, funkcija izdataka i funkcija udaljenosti. Svaka je od navedenih funkcija, pod određenim uvjetima, dualna funkcija jedna drugoj. Postojanje tako velikog broja alternativnih načina opisa potrošačevih preferencija ima veliko teoretsko značenje za proučavanje funkcionalne strukture jer strukturno svojstvo bilo koje od navedenih funkcija nužno ne implicira da će bilo koja druga od tri preostale funkcije imati to svojstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Puljić (mentor)

Avatar Url Mira Krpan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Oraić, Mira
Dualnost u teoriji ponašanja potrošača, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Oraić, M. (2008) 'Dualnost u teoriji ponašanja potrošača', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Orai\'{c}, Mira}, year = {2008}, pages = {118}, keywords = {direktna funkcija korisnosti, indirektna funkcija korisnosti, Hotelling – Woldov identitet, Royev identitet, Marshallove funkcije potra\v{z}nje, inverzne Marshallove funkcije potra\v{z}nje, funkcija izdataka, funkcija udaljenosti, Shepardova lema, Shepard – Hanochova lema, Hicksove funkcije potra\v{z}nje, inverzne Hicksove funkcije potra\v{z}nje}, title = {Dualnost u teoriji pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {direktna funkcija korisnosti, indirektna funkcija korisnosti, Hotelling – Woldov identitet, Royev identitet, Marshallove funkcije potra\v{z}nje, inverzne Marshallove funkcije potra\v{z}nje, funkcija izdataka, funkcija udaljenosti, Shepardova lema, Shepard – Hanochova lema, Hicksove funkcije potra\v{z}nje, inverzne Hicksove funkcije potra\v{z}nje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Orai\'{c}, Mira}, year = {2008}, pages = {118}, keywords = {the direct utility function, the indirect utility function, Hotelling-Wold identity, Roy's identity, Marshallian demand functions, inverse Marshallian demand functions, the expenditure function, the distance function, Shepard's lemma, Shepard – Hanoch lemma, Hicksian demand functions, inverse Hicksian demand functions}, title = {Duality in consumer theory}, keyword = {the direct utility function, the indirect utility function, Hotelling-Wold identity, Roy's identity, Marshallian demand functions, inverse Marshallian demand functions, the expenditure function, the distance function, Shepard's lemma, Shepard – Hanoch lemma, Hicksian demand functions, inverse Hicksian demand functions}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font