Pregled bibliografske jedinice broj: 480323
Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj
Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj // Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development / Katalinić, Branko. (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 605-613 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 480323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj
(Dominant Elements of Market Orientation of Beverage Producers in Croatia)
Autori
Kovač, Ivan ; Grbac, Bruno ; Palić, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development
/ Katalinić, Branko. - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010, 605-613
ISBN
978-953-7744-06-9
Skup
International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development (2 ; 2010)
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketinška orijentacija; marketing; proizvodnja pića; Hrvatska
(market orientation; marketing; beverage production; Croatia)
Sažetak
Marketinška orijentacija već dugi niz godina predstavlja zahvalnu temu znanstvenih istraživanja. Općenito je prihvaćeno shvaćanje da je marketinška orijentacija snažno povezana s poslovnom uspješnošću poduzeća. Međutim, mnogobrojna istraživanja provedena u prošlosti često su pokazivala da većina poduzeća u vlastitoj poslovnoj praksi nije usvojila marketinšku koncepciju u potpunosti. Cilj ovog rada je istražiti koji su to specifični elementi marketinške orijentacije dominantno aplicirani u sektoru proizvodnje pića u Republici Hrvatskoj. Empirijsko istraživanje za potrebe ovog rada provedeno je na uzorku menadžera zaposlenih u prodaji i/ili marketingu u poduzećima koja se bave proizvodnjom pića na hrvatskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Rijeka