Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 480323

Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj


Kovač, Ivan; Grbac, Bruno; Palić, Mirko
Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj // Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development / Katalinić, Branko. (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 605-613 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 480323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj
(Dominant Elements of Market Orientation of Beverage Producers in Croatia)

Autori
Kovač, Ivan ; Grbac, Bruno ; Palić, Mirko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development / Katalinić, Branko. - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010, 605-613

ISBN
978-953-7744-06-9

Skup
International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development (2 ; 2010)

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketinška orijentacija; marketing; proizvodnja pića; Hrvatska
(market orientation; marketing; beverage production; Croatia)

Sažetak
Marketinška orijentacija već dugi niz godina predstavlja zahvalnu temu znanstvenih istraživanja. Općenito je prihvaćeno shvaćanje da je marketinška orijentacija snažno povezana s poslovnom uspješnošću poduzeća. Međutim, mnogobrojna istraživanja provedena u prošlosti često su pokazivala da većina poduzeća u vlastitoj poslovnoj praksi nije usvojila marketinšku koncepciju u potpunosti. Cilj ovog rada je istražiti koji su to specifični elementi marketinške orijentacije dominantno aplicirani u sektoru proizvodnje pića u Republici Hrvatskoj. Empirijsko istraživanje za potrebe ovog rada provedeno je na uzorku menadžera zaposlenih u prodaji i/ili marketingu u poduzećima koja se bave proizvodnjom pića na hrvatskom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Kovač (autor)

Avatar Url Mirko Palić (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovač, Ivan; Grbac, Bruno; Palić, Mirko
Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj // Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development / Katalinić, Branko. (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 605-613 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kovač, I., Grbac, B. & Palić, M. (2010) Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj. U: Katalinić, B. (ur.)Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development.
@article{article, author = {Kova\v{c}, Ivan and Grbac, Bruno and Pali\'{c}, Mirko}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2010}, pages = {605-613}, keywords = {marketin\v{s}ka orijentacija, marketing, proizvodnja pi\'{c}a, Hrvatska}, isbn = {978-953-7744-06-9}, title = {Dominantni elementi marketin\v{s}ke orijentacije proizvo\dja\v{c}a pi\'{c}a u Hrvatskoj}, keyword = {marketin\v{s}ka orijentacija, marketing, proizvodnja pi\'{c}a, Hrvatska}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}, Ivan and Grbac, Bruno and Pali\'{c}, Mirko}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2010}, pages = {605-613}, keywords = {market orientation, marketing, beverage production, Croatia}, isbn = {978-953-7744-06-9}, title = {Dominant Elements of Market Orientation of Beverage Producers in Croatia}, keyword = {market orientation, marketing, beverage production, Croatia}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font