Pregled bibliografske jedinice broj: 48015
Nastavnikovo jezično ponašanje i strategije podučavanja
Nastavnikovo jezično ponašanje i strategije podučavanja // Strani jezici, XXVIII (1999), 3-4; 169-176 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 48015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnikovo jezično ponašanje i strategije podučavanja
(Teacher verbal behaviour and teaching strategies)
Autori
Vrhovac, Yvonne
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) XXVIII
(1999), 3-4;
169-176
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
strategija poduke; razredni govor; razredne snimke
(teaching strategies; classroom discourse; classroom transcripts)
Sažetak
U članku se raspravlja o problematici podučavanja stranog jezika u razrednom okruženju. Uloge nastavnika utječu na njegovo govorno ponašanje. Autorica opisuje najuobičajenije kognitivne i metakognitivne nastavnikove strategije. Također opisuje najčešće nastavnikove poteze poput pitanja, ispravljanja pogrešaka i evaluacije. Razredni transkripti služe da bi se ilustrirale spomenute strategije i potezi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- BL
- ERIC
- Language Teaching Abstracts
- Linguistics Abstracts
- MLA Bibliography