Pregled bibliografske jedinice broj: 48006
Strategije učenja i nastava stranih jezika
Strategije učenja i nastava stranih jezika // Strani jezici, XXVIII (1999), 3-4; 177-190 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 48006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja i nastava stranih jezika
(Learner strategies and language teaching)
Autori
Jelić, Andrea-Beata
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) XXVIII
(1999), 3-4;
177-190
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
strategija učenja; samostalnost učenika; kognitivna psihologija
(learning strategy; learner autonomy; cognitive psychology)
Sažetak
U članku se razmatra razvoj istraživanja na području strategija učenja stranih jezika, s osvrtom na doprinos nekih načela kognitivne psihologije. S obzirom na podjelu strategija O'Malleya i Chamotove na tri skupine (metakognitivne, kognitivne i socio-afektivne strategije) iznosi se rezultate istraživanja provedenog s učenicima francuskog jezika radi dobivanja podataka o učestalosti korištenja strategija i povećanja svjesnosti na tom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- BL
- ERIC
- Language Teaching Abstracts
- Linguistics Abstracts
- MLA Bibliography