Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 480042

Što utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda?


Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, Irena
Što utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda? // Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea-focus on: Regional Development" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 0149-0155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 480042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda?
(What influences organic food purchase?)

Autori
Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina ; Guszak, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea-focus on: Regional Development" / Katalinić, Branko - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010, 0149-0155

ISBN
978-953-7744-06-9

Skup
2. međunarodna konferencija “Vallis Aurea - focus on: Regional Development”

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ekološka poljoprivreda; ekološki prehrambeni proizvodi; motivi; stavovi; potrošači
(organic agriculture; organic food; motives; attitudes; consumers)

Sažetak
Zbog negativnih implikacija kapitalno intenzivne poljoprivrede, dolazi do sve bržeg prihvaćanja i razvoja ekološke poljoprivrede. Kao posljedica povećanog interesa potrošača za samozaštitu vlastitog zdravlja, povećava se potrošnja ekoloških prehrambenih proizvoda, što dovodi do razvoja tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda. Rad donosi kratak prikaz motiva koji utječu na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda, kao i prepreka koje onemogućavaju daljnje povećanje potrošnje istih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Referenciranje rada: Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea“ Focus on: Regional Development, ISBN 978-953-7744-06-9, ISBN 978-3-901509-76-6, Editor Branko Katalinić, Published by Polytechnic of Pozega, Croatia & DAAM International Vienna, Austria, str. 0149.-0155.



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, Irena
Što utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda? // Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea-focus on: Regional Development" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 0149-0155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brčić-Stipčević, V., Petljak, K. & Guszak, I. (2010) Što utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda?. U: Katalinić, B. (ur.)Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea-focus on: Regional Development".
@article{article, author = {Br\v{c}i\'{c}-Stip\v{c}evi\'{c}, Vesna and Petljak, Kristina and Guszak, Irena}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2010}, pages = {0149-0155}, keywords = {ekolo\v{s}ka poljoprivreda, ekolo\v{s}ki prehrambeni proizvodi, motivi, stavovi, potro\v{s}a\v{c}i}, isbn = {978-953-7744-06-9}, title = {\v{S}to utje\v{c}e na kupovinu ekolo\v{s}kih prehrambenih proizvoda?}, keyword = {ekolo\v{s}ka poljoprivreda, ekolo\v{s}ki prehrambeni proizvodi, motivi, stavovi, potro\v{s}a\v{c}i}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Br\v{c}i\'{c}-Stip\v{c}evi\'{c}, Vesna and Petljak, Kristina and Guszak, Irena}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2010}, pages = {0149-0155}, keywords = {organic agriculture, organic food, motives, attitudes, consumers}, isbn = {978-953-7744-06-9}, title = {What influences organic food purchase?}, keyword = {organic agriculture, organic food, motives, attitudes, consumers}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font