Pregled bibliografske jedinice broj: 47998
Kako motivirani učenici uče strani jezik?
Kako motivirani učenici uče strani jezik? // Strani jezici, XXVIII (1999), 3-4; 191-196 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 47998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako motivirani učenici uče strani jezik?
(How do motivated learners go about learning a foreign language?)
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) XXVIII
(1999), 3-4;
191-196
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
strategija učenja; motivacija; učenje engleskog jezika
(learning strategy; motivation; English language learning)
Sažetak
U članku je riječ o povezanosti motivacije sa strategijama učenja. Opisuje se istraživanje provedeno na uzorku hrvatskih učenika engleskog kao stranog jezika. Podaci o strategijama prikupljeni su pomoću upitnika SILL (Oxford, 1990), a motivacija mjerena upitnikom izrađenim posebno za hrvatske učenike engleskog jezika (Mihaljević, 1991). Utvrđena je povezanost strategija i motivacije. Dobiveni se nalazi interpretiraju s oprezom, a autorica upozorava na mogućnost netočnih interpretacija kao posljedicu pojednostavljenih i nedokazanih zaključaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130750
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Mihaljević-Djigunović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- BL bibliographie linguistique/Linguistic Bibliography
- ERIC
- Language Teaching Abstracts
- Linguistics Abstracts
- MLA Bibliography