Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 479842

Marketing u turizmu Bjelovarsko- bilogorske županije


Vrbanec, Maja
Marketing u turizmu Bjelovarsko- bilogorske županije, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 479842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u turizmu Bjelovarsko- bilogorske županije
(Bjelovarsko-Bilogorska County Tourism Marketing)

Autori
Vrbanec, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.06

Godina
2010

Stranica
91

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
marketing u turizmu; strategija marketinga u turizmu; promocija
(Marketing in Tourism; Marketing Strategies in Tourism; Promotion)

Sažetak
Autor objašnjava proces marketinga i promocije na primjeru Bjelovarsko- bilogorke županije.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrbanec, Maja
Marketing u turizmu Bjelovarsko- bilogorske županije, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Vrbanec, M. (2010) 'Marketing u turizmu Bjelovarsko- bilogorske županije', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrbanec, Maja}, year = {2010}, pages = {91}, keywords = {marketing u turizmu, strategija marketinga u turizmu, promocija}, title = {Marketing u turizmu Bjelovarsko- bilogorske \v{z}upanije}, keyword = {marketing u turizmu, strategija marketinga u turizmu, promocija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrbanec, Maja}, year = {2010}, pages = {91}, keywords = {Marketing in Tourism, Marketing Strategies in Tourism, Promotion}, title = {Bjelovarsko-Bilogorska County Tourism Marketing}, keyword = {Marketing in Tourism, Marketing Strategies in Tourism, Promotion}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font