Pregled bibliografske jedinice broj: 479635
Stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju
Stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju // Kutatások 2008 az E. J. Föiskolán / Steinerné Molnar, J., Tóth, S., A. (ur.).
Baja: Eötvös József Főiskola, 2009. str. 335-341 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 479635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju
(Attitudes of Pre-Service Teachers Towards Children with Disabilities)
Autori
Romstein, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Kutatások 2008 az E. J. Föiskolán
/ Steinerné Molnar, J., Tóth, S., A. - Baja : Eötvös József Főiskola, 2009, 335-341
ISBN
978-963-7290-63-3
Skup
The Day of Hungarian Science Conference
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 10.11.2008. - 11.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stavovi ; studenti ; djeca s teškoćama u razvoju ; edukacijska integracija ; inkluzivna edukacija
(attitudes ; pre-service teachers ; children with disabilities ; educational integration ; inclusive education)
Sažetak
U Republici Hrvatskoj se tijekom 80-ih godina 20. stoljeća razvija integracija djece s teškoćama u razvoju u odgojno–obrazovni sustav, a 90-ih godina i inkluzija kao socijalna reforma koja uvažava djetetovu osobnost sa svim ljudskim i građanskim pravima. Promatrajući dostupnost obrazovanja, kao temeljnog ljudskog prava nevedenom u mnogim dokumentima Europske Unije, javlja se pitanje participacije djece s teškoćama u razvoju u sustavu redovitog odgoja i obrazovanja. Proces edukacijske integracije ovisi o mnogim čimbenicima, a pedagoška literatura navodi učitelja kao „varijablu” koja ima izravan utjecaj na kvalitetu i ishode odgojno-obrazovnog rada. Studenti završetkom studija postaju potencijalni pedagoški praktičari, a stvaranje uvida u njihove stavove o djeci s teškoćama u razvoju može ponuditi smjernice za daljnje propitivanje povezanosti procesa profesionalne edukacije i ishoda edukacijske integracije. Stoga se u ovom radu propituju stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ksenija Romstein
(autor)