Pregled bibliografske jedinice broj: 479630
Proces stručne edukacije iz percepcije studenata
Proces stručne edukacije iz percepcije studenata // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 229-241 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 479630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces stručne edukacije iz percepcije studenata
(Student´s perception of the professional development process)
Autori
Irović, Stanislava ; Romstein, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja
/ Babić, Nada - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 229-241
ISBN
978-953-6965-11-3
Skup
Kompetencije i kompetentnost
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
studenti ; perspektiva ; proces ; profesionalna edukacija
(students ; perspective ; process ; professional education)
Sažetak
U svjetlu aktualnih promjena u europskom visokom školstvu i profesionalnoj izobrazbi učitelja, u radu se propituje percepcija studenata, budućih učitelja, o procesu njihove stručne edukacije. Fokus pozornosti usmjerava se na mišljenja, stavove i procjene studenta o uvjetima uspješnosti učiteljeve djelatnosti, o «pedagoškim kolegijima» u programu kojeg su studenti polaznici, te o nekim aspektima i čimbenicima učinkovitosti njihove profesionalne izobrazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek