Pregled bibliografske jedinice broj: 479623
Inkuzivna praksa u institucionalnom predškolskom odgoju
Inkuzivna praksa u institucionalnom predškolskom odgoju // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih / Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 193-201 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 479623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkuzivna praksa u institucionalnom predškolskom odgoju
(Inclusive practoce in preschool education)
Autori
Romstein, Ksenija ; Balić, Tijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
/ Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora - Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009, 193-201
ISBN
978-953-97823-6-6
Skup
4. stručni i znanstveni skup "Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.05.2009. - 09.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inkluzija ; inkluzivna praksa ; indikatori ; institucionalni predškolski odgoj
(inclusion ; inclusive practice ; indicators ; preschool education)
Sažetak
Implementacija inkluzije povezana je s njezinim razumijevanjem. Postoji više definicija inkluzije, a različita tumačenja (na individualnoj i socijalnoj razini) dovode do nejasnoće navedenog pojma i kreiranja različitih indikatora njezine implementiranosti. U dokumentima EU i DfES-a implementacija inkluzije se promatra i prati pomoću indikatora koji kroz evidenciju inkluzivnih aktivnosti ukazuju na prisutnost inkluzivne prakse. U radu će se propitati navedeni pojam i njegovi indikatori u kontekstu institucionalnog predškolskog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek