Pregled bibliografske jedinice broj: 479614
Ruralni turizam u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji
Ruralni turizam u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji // Zbornik radova / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2010. str. 403-410 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 479614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ruralni turizam u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji
(Rural tourism in Bjelovar-bilogora county)
Autori
Marković, Izidora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova
/ Katica, Dijana - Zagreb : Hrvatski farmer, 2010, 403-410
ISBN
978-953-6387-08-3
Skup
2 Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 21.04.2010. - 25.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Bjelovarsko-bilogorska županija; ruralni prostor; ruralni turizam; nedostatak kapaciteta; lokalana zajednica; održivi razvoj
(Bjelovar-Bilogora county; rural area; rural tourism; lack of capacity; local communities; sustainable development)
Sažetak
Područje Bjelovarsko-bilogorske županije geografski je smješteno na križanju Peripanonske nizine, Papuka, Moslavačke gore i Bilogore, što joj daje središnji položaj u odnosu na ostatak kontinentalne Hrvatske. Ta raznolikost prirodne osnove, dala je Županiji brojne prirodne značajke koje uvelike mogu utjecati na razvoj turizma na ovom području, s osobitim naglaskom na ruralnom turizmu. Ovaj pretežito ruralni kraj je oduvijek poznat kao bogato agrarno područje, no zbog toga je često zanemarivan razvoj drugih djelatnosti, pa tako i turizma. Tek u zadnjih nekoliko godina dolazi do pozitivnih pomaka u pogledu razvoja ruralnog turizma. Prednosti razvoja ruralnog turizma na ovom području je moguća integracija agrarnih djelatnosti s razvojem turizma, ali i integracija ostalih mogućih oblika turizma u jedan čvrsti temelj za razvitak na području Županije. Da bi se postigli znatniji uspjesi u turističkom sektoru Županija mora diferencirati ranije navedene cjeline i razviti orginalnu, potpunu i konkurentnu turističku ponudu namijenjenu domaćem, ali i stranom gostu. Glavno ciljano tržište Županije trebalo bi biti područje grada Zagreba koje je i najveće domaće emitivno središte, a moguće ga je privući jedino unapređenjem postojeće turističke ponude i razvijanjem novih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-1261689-1690 - Međuodnos turizma, prostora i prometa (Horak, Siniša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Izidora Marković Vukadin
(autor)