Pregled bibliografske jedinice broj: 479228
Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru
Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
CROSBI ID: 479228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru
(Perceived Service Quality in Banking Sector)
Autori
Pepur, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Datum
30.11
Godina
2006
Stranica
112
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
kvaliteta usluga; zadovoljstvo korisnika; bankarski sektor; mapa „važnost - performanse“; SERVQUAL
(service quality; customer satisfaction; banking sector; map “importance - performance”; SERVQUAL)
Sažetak
Tijekom života svi stanovnici razvijenih zemalja koriste bankarske usluge pri čemu veliku važnost pridaju njihovoj kvaliteti. Stoga se u magistarskom radu ispituje koncept i mjerenje kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Prikazani su rezultati eksplorativnog istraživanja koji se odnose na percepcije korisnika o kvaliteti usluga u bankama diljem Splitsko-dalmatinske županije. U radu je korištena mapa "važnost-performansa" kako bi se ispitalo koje su od "pet osnovnih dimenzija" kvalitete usluga značajne za korisnike financijskih usluga te kako bi se prikazala korisnost i relativna jednostavnost primjene ovoga načina mjerenja kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Također, cilj istraživanja je pokazati ne samo kako klijenti percipiraju kvalitetu usluga koje im banke trenutno pružaju, nego i što je važno za klijente pri korištenju bankarskih usluga. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju kako banke još uvijek ne vode dovoljno računa o kvaliteti usluga koje pružaju individualnim korisnicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split