Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 479228

Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru


Pepur, Mario
Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split


CROSBI ID: 479228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru
(Perceived Service Quality in Banking Sector)

Autori
Pepur, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Split

Datum
30.11

Godina
2006

Stranica
112

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
kvaliteta usluga; zadovoljstvo korisnika; bankarski sektor; mapa „važnost - performanse“; SERVQUAL
(service quality; customer satisfaction; banking sector; map “importance - performance”; SERVQUAL)

Sažetak
Tijekom života svi stanovnici razvijenih zemalja koriste bankarske usluge pri čemu veliku važnost pridaju njihovoj kvaliteti. Stoga se u magistarskom radu ispituje koncept i mjerenje kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Prikazani su rezultati eksplorativnog istraživanja koji se odnose na percepcije korisnika o kvaliteti usluga u bankama diljem Splitsko-dalmatinske županije. U radu je korištena mapa "važnost-performansa" kako bi se ispitalo koje su od "pet osnovnih dimenzija" kvalitete usluga značajne za korisnike financijskih usluga te kako bi se prikazala korisnost i relativna jednostavnost primjene ovoga načina mjerenja kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Također, cilj istraživanja je pokazati ne samo kako klijenti percipiraju kvalitetu usluga koje im banke trenutno pružaju, nego i što je važno za klijente pri korištenju bankarskih usluga. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju kako banke još uvijek ne vode dovoljno računa o kvaliteti usluga koje pružaju individualnim korisnicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)

Avatar Url Mario Pepur (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pepur, Mario
Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
Pepur, M. (2006) 'Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pepur, Mario}, year = {2006}, pages = {112}, keywords = {kvaliteta usluga, zadovoljstvo korisnika, bankarski sektor, mapa „va\v{z}nost - performanse“, SERVQUAL}, title = {Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru}, keyword = {kvaliteta usluga, zadovoljstvo korisnika, bankarski sektor, mapa „va\v{z}nost - performanse“, SERVQUAL}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pepur, Mario}, year = {2006}, pages = {112}, keywords = {service quality, customer satisfaction, banking sector, map “importance - performance”, SERVQUAL}, title = {Perceived Service Quality in Banking Sector}, keyword = {service quality, customer satisfaction, banking sector, map “importance - performance”, SERVQUAL}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font