Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 479227

Imidž hrvatskih proizvoda krajnje potrošnje


Devila, Ivana
Imidž hrvatskih proizvoda krajnje potrošnje, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 479227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Imidž hrvatskih proizvoda krajnje potrošnje
(Image of Croatian Consumer Products)

Autori
Devila, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
08.12

Godina
2009

Stranica
114

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
imidž hrvatskih proizvoda; zemlja porijekla proizvoda; tržište sladoleda; stavovi hrvatskih potrošača
(Croatian product's image; product's country of origin; ice cream market; Croatian consumer's attitudes)

Sažetak
Imidž proizvoda područje je istraživanja brojnih radova znanstvenika i stručnjaka u praksi. Važnost imidža proizvoda ogleda se u njegovu utjecaju na poslovni uspjeh poduzeća ; pozitivna slika proizvoda na tržištu dovest će, posredno, do povećane potražnje za proizvodom, a time i do rasta profita. Iz tog razloga, osnovnu ulogu pri upravljanju imidžem proizvoda preuzima upravo matično poduzeće. Imidž proizvoda složena je kategorija, povezana s velikim brojem varijabli. Jedna od često proučavanih je zemlja porijekla proizvoda. Većina autora koji se bave tom tematikom slažu se da zemlja porijekla ima utjecaj na imidž proizvoda. Znanja o sastavnicama imidža proizvoda, varijablama utjecaja na njegovu izgradnju te mogućnostima učinkovitog upravljanja procesom izgradnje značajna su vrijednost u razumijevanju marketinškog djelovanja. Teorijski doprinos magistarskog rada iskazan je kroz pregled znanstvene i stručne literature iz područja imidža proizvoda, imidža zemlje porijekla, etnocentrizma, patriotizma te izvještaja o stanju i kretanjima u industriji sladoleda hrvatskog, europskog i globalnog tržišta. Rad svoj znanstveni doprinos temelji na prikazu relevantnih saznanja o imidžu hrvatskih proizvoda na domaćem tržištu. Osnovu čini istraživanje imidža hrvatskih prehrambenih proizvoda krajnje potrošnje, konkretno, sladoleda, provedeno među potrošačima u Republici Hrvatskoj. Temeljem primijenjenih metoda, procijenjen je imidž hrvatskih proizvoda te su dobivena relevantna saznanja o stavovima hrvatskih potrošača spram kupovine i potrošnje domaćih proizvoda. Testirane su četiri hipoteze. Rezultati pokazuju da hrvatski potrošači imaju izraženo pozitivne stavove spram kupovine i potrošnje hrvatskih marki proizvoda ; smatraju domaći proizvod jednako kvalitetnim odnosno kvalitetnijim od inozemnog ; važna im je zemlja porijekla proizvoda koje kupuju te se u njihovom potrošačkom ponašanju uočava utjecaj pojava poput patriotizma i etnocentrizma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Devila, Ivana
Imidž hrvatskih proizvoda krajnje potrošnje, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Devila, I. (2009) 'Imidž hrvatskih proizvoda krajnje potrošnje', magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Devila, Ivana}, year = {2009}, pages = {114}, keywords = {imid\v{z} hrvatskih proizvoda, zemlja porijekla proizvoda, tr\v{z}i\v{s}te sladoleda, stavovi hrvatskih potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Imid\v{z} hrvatskih proizvoda krajnje potro\v{s}nje}, keyword = {imid\v{z} hrvatskih proizvoda, zemlja porijekla proizvoda, tr\v{z}i\v{s}te sladoleda, stavovi hrvatskih potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Devila, Ivana}, year = {2009}, pages = {114}, keywords = {Croatian product's image, product's country of origin, ice cream market, Croatian consumer's attitudes}, title = {Image of Croatian Consumer Products}, keyword = {Croatian product's image, product's country of origin, ice cream market, Croatian consumer's attitudes}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font