Pregled bibliografske jedinice broj: 478878
Kontroverze suvremene pedagogije i prakse odgoja i obrazovanja
Kontroverze suvremene pedagogije i prakse odgoja i obrazovanja // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 478878 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontroverze suvremene pedagogije i prakse odgoja i obrazovanja
(Controversy over the modern pedagogy and the education practice)
Autori
Previšić, Vlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
suvremena pedagogija; kontroverze; praksa; odgoj i obrazovanje
(modern pedagogy; controversy; practice; education)
Sažetak
Pedagogija između mono i multidisciplinarnosti, singulara i plurala, pitanja kojoj praksi služi, što obuhvaća njezin stvarni terminus technicus. Pojmovno-kategorijalni aparat i teorijsko-metodologijska pitanja pedagogije kao polazište unutarnje uređenosti i sistematičnosti pristupa rješavanju različitih pitanja odgoja i obrazovanja. Interdisciplinarni dijalog i znanstvena suradnja kao pretpostavka pojedinačne i zajedničke odgovornosti spram složenih društvenih pojava. Kreativna stručna i znanstvena sporenja umjesto konformističkog slaganja. Pedagogija u društvenom kontekstu: između instrumentalizacije i kritičnosti. Što pedagogiji, odgoju, obrazovanju i obrazovnoj politici donosi globalizacija, postmoderna, multikulturalnost, demokratizacija, mondijalizacija, virtualno okružje i neukrotiva futurologija. Koja je pedagogija moguća, - danas nakon (poslije)postmoderne. Odgojna i obrazovna praksa “bez pedagogije”.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vlatko Previšić
(autor)