Pregled bibliografske jedinice broj: 478459
Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga
Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 478459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga
(Role of students' adoption and use of the Internet in development of Internet marketing)
Autori
Škare, Vatroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
12.04
Godina
2006
Stranica
134
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
internetski marketing; studentska populacija; prihvaćenost interneta
(Internet marketing; student population; Internet adoption)
Sažetak
Marketinško određenje interneta ogleda se kroz brojna istraživanja o marketinškim mogućnostima interneta. Autori internet promatraju kao tržište (marketspace) na kojem se odvijaju razmjene tradicionalnih, ali i novih vrijednosti, poput digitalnih proizvoda i potpuno novih usluga. Internet pruža podršku gotovo svim aspektima poslovanja poduzeća i može se primjenjivati kod svih elemenata marketinškog miksa. Predmet magistarskog rada je prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga. Studentska populacija predstavlja dio ukupne populacije koji u izrazito velikoj mjeri prihvaća korištenje interneta te je nesumnjivo važan segment za aktivnosti internetskog marketinga. Istraživanje navika u korištenju interneta kod studentske populacije važno je iz nekoliko razloga: 1) studenti su potrošači ; 2) studenti završnih godina uskoro će postati mladi zaposleni profesionalci koji će imati vlastita primanja (te će se vrijednosti njihovih potrošnji značajno povećati) ; 3) studenti završnih godina bit će u bliskoj budućnosti oni zaposlenici u poduzećima koji će, između ostalog, odlučivati o provedbi poslovnih aktivnosti putem interneta. Prema rezultatima istraživanja, studentska populacija aktivno koristi internet i to prvenstveno kao komunikacijski kanal. Prihvaćenost interneta kao mjesta transakcije je niska, ali je prihvaćenost interneta za korištenje usluga znatno viša u odnosu prema kupovini opipljivih proizvoda. Studentska populacija korištenje interneta smatra jednostavnim, a ne postoji značajna razlika u percepciji složenosti korištenja interneta između ispitanika s razvijenijim vještinama korištenja računala i višom razinom znanja engleskog jezika u odnosu na ostale. Također, ne postoje signifikantne razlike između studenata iz različitih znanstvenih područja u percepciji složenosti korištenja interneta. Percepcija složenosti kupovine proizvoda i korištenja usluga pod utjecajem je iskustva kupovanja proizvoda odnosno korištenja usluga putem interneta. Potencijal interneta kao novog kanala prodaje proizvoda je nizak. S druge strane, studentska populacija percipira puno veću važnost interneta kao novog kanala prodaje i distribucije usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb