Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 478459

Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga


Škare, Vatroslav
Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 478459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga
(Role of students' adoption and use of the Internet in development of Internet marketing)

Autori
Škare, Vatroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
12.04

Godina
2006

Stranica
134

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
internetski marketing; studentska populacija; prihvaćenost interneta
(Internet marketing; student population; Internet adoption)

Sažetak
Marketinško određenje interneta ogleda se kroz brojna istraživanja o marketinškim mogućnostima interneta. Autori internet promatraju kao tržište (marketspace) na kojem se odvijaju razmjene tradicionalnih, ali i novih vrijednosti, poput digitalnih proizvoda i potpuno novih usluga. Internet pruža podršku gotovo svim aspektima poslovanja poduzeća i može se primjenjivati kod svih elemenata marketinškog miksa. Predmet magistarskog rada je prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga. Studentska populacija predstavlja dio ukupne populacije koji u izrazito velikoj mjeri prihvaća korištenje interneta te je nesumnjivo važan segment za aktivnosti internetskog marketinga. Istraživanje navika u korištenju interneta kod studentske populacije važno je iz nekoliko razloga: 1) studenti su potrošači ; 2) studenti završnih godina uskoro će postati mladi zaposleni profesionalci koji će imati vlastita primanja (te će se vrijednosti njihovih potrošnji značajno povećati) ; 3) studenti završnih godina bit će u bliskoj budućnosti oni zaposlenici u poduzećima koji će, između ostalog, odlučivati o provedbi poslovnih aktivnosti putem interneta. Prema rezultatima istraživanja, studentska populacija aktivno koristi internet i to prvenstveno kao komunikacijski kanal. Prihvaćenost interneta kao mjesta transakcije je niska, ali je prihvaćenost interneta za korištenje usluga znatno viša u odnosu prema kupovini opipljivih proizvoda. Studentska populacija korištenje interneta smatra jednostavnim, a ne postoji značajna razlika u percepciji složenosti korištenja interneta između ispitanika s razvijenijim vještinama korištenja računala i višom razinom znanja engleskog jezika u odnosu na ostale. Također, ne postoje signifikantne razlike između studenata iz različitih znanstvenih područja u percepciji složenosti korištenja interneta. Percepcija složenosti kupovine proizvoda i korištenja usluga pod utjecajem je iskustva kupovanja proizvoda odnosno korištenja usluga putem interneta. Potencijal interneta kao novog kanala prodaje proizvoda je nizak. S druge strane, studentska populacija percipira puno veću važnost interneta kao novog kanala prodaje i distribucije usluga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Škare, Vatroslav
Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Škare, V. (2006) 'Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga', magistarski rad, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kare, Vatroslav}, year = {2006}, pages = {134}, keywords = {internetski marketing, studentska populacija, prihva\'{c}enost interneta}, title = {Prihva\'{c}enost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga}, keyword = {internetski marketing, studentska populacija, prihva\'{c}enost interneta}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kare, Vatroslav}, year = {2006}, pages = {134}, keywords = {Internet marketing, student population, Internet adoption}, title = {Role of students' adoption and use of the Internet in development of Internet marketing}, keyword = {Internet marketing, student population, Internet adoption}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font