Pregled bibliografske jedinice broj: 478351
Izborni predmet "Vještine studiranja" na Medicinskom fakultetu u Zagrebu: opis i kvalitativna evaluacija
Izborni predmet "Vještine studiranja" na Medicinskom fakultetu u Zagrebu: opis i kvalitativna evaluacija // Društvena istraživanja, 19 (2010), 3; 577-596 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 478351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izborni predmet "Vještine studiranja" na Medicinskom fakultetu u Zagrebu: opis i kvalitativna evaluacija
("Study skills" Elective Course at the Zagreb University School of Medicine: Description and Qualitative Evaluation)
Autori
Sambunjak, Dario ; Hren, Darko
Izvornik
Društvena istraživanja (1330-0288) 19
(2010), 3;
577-596
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vještine studiranja; izborni predmet; studenti medicine
(study skills; elective course; medical students)
Sažetak
Jedna od ključnih kompetencija koje bi student medicine trebao razviti tijekom studija jest „učiti kako učiti”. Izborni kolegij „Vještine studiranja” pokrenut je na Medicinskom fakultetu u Zagrebu 2007. godine i dosad ga je pohađalo 130 studenata, uglavnom prve godine. Kolegij traje 25 sati, zasniva se na Kolbovoj teoriji ciklusa iskustvenog učenja, a radi na razvijanju znanja i sposobnosti postavljanja ciljeva, organizacije vremena, poboljšavanja pamćenja i davanja povratne informacije. Studentima se pomaže i u osvješćivanju osobnih motivacija i potreba. U nastavi se koriste kreativne i inovativne metode poput rješavanja upitnika, glume, pisanja osobne vizije, slušanja glazbe i istodobnog sudjelovanja dvaju nastavnika u nastavi. Kvalitativna evaluacija pokazala je da studenti vrlo pozitivno ocjenjuju taj izborni kolegij, posebice opuštenu atmosferu, dobru komunikaciju s nastavnicima i visok stupanj interaktivnosti u nastavi. Kao povoljne ishode kolegija studenti su naveli poticaj na samopromatranje, potvrdu i produbljivanje dosad stečenih znanja i vještina učenja, te usvajanje novih metoda i tehnika koje će im pomoći u daljnjem studiranju. Glavne primjedbe kolegiju odnosile su se na vrijeme njegova održavanja, trajanje nastave i strogost u nadzoru pohađanja nastave. Rezultati kvalitativne evaluacije pokazuju da je kolegij dobro prihvaćen, ali bi prikladnije vrijeme za njegovo održavanje bio sam početak akademske godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Projekti:
216-1080314-0245 - Utjecaj znanstvenog časopisa na hrvatsku medicinsku zajednicu (Marušić, Matko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb,
Medicinski fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Political Science Complete
- SocINDEX with Full Text (EBSCO)
- Scopus