Pregled bibliografske jedinice broj: 478141
Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena
Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena // Profil akademija, 6 (2008), 15; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 478141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena
(Teachers are not realisators of somebody else's ideas but owners of changes)
Autori
Bognar, Branko
Izvornik
Profil akademija (1333-6630) 6
(2008), 15;
4-7
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
akcijska istraživanja; promjene u odgojnoj praksi; učitelji akcijski istraživači; kritičko prijateljstvo
(action research; changes in educational practice; teachers action researcher; critical friendship)
Sažetak
Unatoč tome što akcijska istraživanja doprinose ostvarivanju suštinskih promjena, ona se još uvijek malo koriste i potiču u našim školama. Takvo stanje bi trebalo što prije mijenjati ukoliko nam je uistinu stalo do stvaranja škole u koju će učenici ići s vesljem. Kako bi akcijska istraživanja postala sastavnim dijelom profesionalne prakse naših učitelja i stručnih suradnika, važno je započeti s njihovim učenjem još na faklutetu, a nastaviti tijekom stručnog usavršavanja. Posebno je važno omogućiti učiteljima objavljivanje svojih iskustava u različitim stručnim časopisima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je dostupan na http://www.profil-international.hr/files/Profil%20Akademija/Profil%20Akademija%2015-2008%201-19.pdf
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(autor)