Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 478141

Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena


Bognar, Branko
Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena // Profil akademija, 6 (2008), 15; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 478141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena
(Teachers are not realisators of somebody else's ideas but owners of changes)

Autori
Bognar, Branko

Izvornik
Profil akademija (1333-6630) 6 (2008), 15; 4-7

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
akcijska istraživanja; promjene u odgojnoj praksi; učitelji akcijski istraživači; kritičko prijateljstvo
(action research; changes in educational practice; teachers action researcher; critical friendship)

Sažetak
Unatoč tome što akcijska istraživanja doprinose ostvarivanju suštinskih promjena, ona se još uvijek malo koriste i potiču u našim školama. Takvo stanje bi trebalo što prije mijenjati ukoliko nam je uistinu stalo do stvaranja škole u koju će učenici ići s vesljem. Kako bi akcijska istraživanja postala sastavnim dijelom profesionalne prakse naših učitelja i stručnih suradnika, važno je započeti s njihovim učenjem još na faklutetu, a nastaviti tijekom stručnog usavršavanja. Posebno je važno omogućiti učiteljima objavljivanje svojih iskustava u različitim stručnim časopisima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je dostupan na http://www.profil-international.hr/files/Profil%20Akademija/Profil%20Akademija%2015-2008%201-19.pdf



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Branko Bognar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bognar, Branko
Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena // Profil akademija, 6 (2008), 15; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Bognar, B. (2008) Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena. Profil akademija, 6 (15), 4-7.
@article{article, author = {Bognar, Branko}, year = {2008}, pages = {4-7}, keywords = {akcijska istra\v{z}ivanja, promjene u odgojnoj praksi, u\v{c}itelji akcijski istra\v{z}iva\v{c}i, kriti\v{c}ko prijateljstvo}, journal = {Profil akademija}, volume = {6}, number = {15}, issn = {1333-6630}, title = {U\v{c}itelji nisu realizatori tu\djih ideja nego vlasnici promjena}, keyword = {akcijska istra\v{z}ivanja, promjene u odgojnoj praksi, u\v{c}itelji akcijski istra\v{z}iva\v{c}i, kriti\v{c}ko prijateljstvo} }
@article{article, author = {Bognar, Branko}, year = {2008}, pages = {4-7}, keywords = {action research, changes in educational practice, teachers action researcher, critical friendship}, journal = {Profil akademija}, volume = {6}, number = {15}, issn = {1333-6630}, title = {Teachers are not realisators of somebody else's ideas but owners of changes}, keyword = {action research, changes in educational practice, teachers action researcher, critical friendship} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font