Pregled bibliografske jedinice broj: 478135
Elektroničko učenje
Elektroničko učenje // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 19 (2008), 78-79; 22-24 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni, ostalo)
CROSBI ID: 478135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elektroničko učenje
(Electronic learning)
Autori
Bognar, Branko
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 19
(2008), 78-79;
22-24
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni, ostalo
Ključne riječi
elektroničko učenje; internet; teorije učenja; učenje na daljinu
(electronic learning; ineternet; lerning theories; distance learning)
Sažetak
Unatoč kvalitetnim primjerima proisteklim iz prakse naših učitelja suvremenoj tehnologiji se ponekad prilazi s nepovjerenjem i strahom. U školama se zabranjuje korištenje mobitela, a blog se kao oblik kulture suvremenih generacija, promatra se s podozrenjem. Umjesto toga suvremena tehnologija ne bi trebala biti predmet zabrana i nepromišljenih osuda, već prigoda da pokažemo svoje pedagoško umijeće njegujući s djecom kvalitetne mogućnosti njenog korištenja u svakodnevnom životu. Škola bi trebala otvoriti vrata suvremenom načinu života omogućujući mladim generacijama iskazivanje svojih stvaralačkih potencijale. To je moguće učiniti samo ako učitelji i sami postanu učenici i svojom kreativnošću doprinesu kvalitetnim promjenama u našim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(autor)