Pregled bibliografske jedinice broj: 478119
Osobitosti integralne marketinške komunikacije u hotelijerstvu
Osobitosti integralne marketinške komunikacije u hotelijerstvu, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 478119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osobitosti integralne marketinške komunikacije u hotelijerstvu
(Integral marketing communication features in hospitality management)
Autori
Tacko, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
26.07
Godina
2010
Stranica
154
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
integralna marketing komunikacija; hotelijerstvo
(integral marketing communication; hospitality management)
Sažetak
Rad raspravlja osobitosti integralne marketinške komunikacije u hotelijerstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)