Pregled bibliografske jedinice broj: 477794
Promocija turističkih usluga i upravljanje markom Hrvatske putem elektroničkih medija
Promocija turističkih usluga i upravljanje markom Hrvatske putem elektroničkih medija, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 477794 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija turističkih usluga i upravljanje markom Hrvatske putem elektroničkih medija
(Tourist services promotion and brand management of Croatia through e-media)
Autori
Tuđman, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
13.07
Godina
2010
Stranica
95
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
promocija; turizam; upravljanje markom; Internet
(promotion; tourism; brand management; Internet)
Sažetak
U radu se raspravlja o promociji truističkih usluga i upravljanju markom Hrvatske putem elektroničkih medija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka