Pregled bibliografske jedinice broj: 477506
Razvoj ljudskih potencijala u turizmu kao značajka hrvatskog identiteta
Razvoj ljudskih potencijala u turizmu kao značajka hrvatskog identiteta // KNOWLEDGE MANAGEMENT AND HUMAN DEVELOPMENT IN TOURISM / Vujić, Vidoje (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 21-57
CROSBI ID: 477506 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj ljudskih potencijala u turizmu kao značajka hrvatskog identiteta
(HUMAN RESOURCES DEVELOPMENT IN TOURISM AS A FEATURE OF CROATIAN IDENTITY)
Autori
Vujić, Vidoje ; Galičić, Vlado ; Črnjar, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
KNOWLEDGE MANAGEMENT AND HUMAN DEVELOPMENT IN TOURISM
Urednik/ci
Vujić, Vidoje
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2010
Raspon stranica
21-57
ISBN
978-953-6198-80-1
Ključne riječi
ljudski potencijali, turizam, hrvatski identitet
(HUMAN RESOURCES, TOURISM, CROATIAN IDENTITY)
Sažetak
Svako društvo, država, narod, obitelj i pojedinac prepoznaje se u svome identitetu i s određenim vrednotama. Tijekom civilizacijskog razvoja pojedine se vrednote i identitet unapređuju, padaju u zaborav ili zapadaju u krizu. Nakon osamostaljenja 1990. godine, Hrvatska kao država ulazi u specifične društvene i političke okolnosti koje se, međutim, nisu izrazitije odrazile na njezin identitet. Te se specifične okolnosti očituju i u usporenome gospodarskom razvoju, velikom raslojavanju unutar struktura stanovništva, u ideološkoj podijeljenosti hrvatskih građana i u visokoj razini vjerske samoidentifikacije. Te i druge okolnosti i promjene stvaraju identitet koji ljudi unose i u turističke usluge te ga razmjenjuju u komunikaciji s drugim, pa i sa strancima. U ovom se prilogu raspravlja i pokušava odgovoriti na više pitanja: Što je to hrvatski identitet, kako se stvara i projicira prema inozemstvu? Što strukture društva i poslovni sustavi čine da bi taj identitet bio prepoznatljivi? Imaju li ta nastojanja uspjeha i koliko se razlikuju od europskih standarda? Može li kvalitetniji razvoj ljudskog potencijala pridonijeti boljem identitetu hrvatskog turizma u svijetu i većoj turističkoj posjećenosti? To su tek neka od pitanja na koja pokušavamo odgovoriti. Uz to, analizirat ćemo značenje turizma u gospodarskom identitetu Hrvatske te sustav obrazovanja turističkih kadrova kao atrakciju i za hrvatski identitet, i sugerirati nove mogućnosti za njegovo poboljšanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-0000000-0758 - Upravljanje znanjem i kadrovima u turizmu kao značajkom hrvatskog identiteta
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija